مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان عنوان کرد؛

امروز کشور در شرایط حساسی قرار دارد و طبق فرموده مقام معظم رهبری برخی بی‌تدبیری‌ها مردم را گله‌مند کرده است

روح‌الله پوراسماعیلی در نشست مدیران روابط عمومی نهادهای استان گیلان اظهار داشت: برخی دستگا‌ه‌های اجرایی لزوم توجه به مسئله چهلمین سالگرد پیروز انقلاب را جدی نگرفته‌اند و این در حالی است که دشمن با جدیت در حال مقابله با انقلاب است.

به گزارش صبح فومن به نقل از خبرگزاری بسیج از رشت، روح‌الله پوراسماعیلی صبح امروز در نشست مدیران روابط عمومی نهادهای استان گیلان اظهار داشت: برخی دستگا‌ه‌های اجرایی لزوم توجه به مسئله چهلمین سالگرد پیروز انقلاب را جدی نگرفته‌اند و این در حالی است که دشمن با جدیت در حال مقابله با انقلاب است.

مسئول معاونت روابط عمومی‌ و تبلیغات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز مدیران کشور باید به سبک مدیران دهه ۶۰ زندگی کنند عنوان داشت: امروز کشور در شرایط حساسی قرار دارد و طبق فرموده مقام معظم رهبری برخی بی‌تدبیری‌ها مردم را گله‌مند کرده است.

پوراسماعیلی با تاکید بر اینکه تمامی برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید پیوست عملیات روانی داشته باشد خاطرنشان کرد: باید اذهان عمومی را برای انتقال اطلاعات صحیح آماده کنیم تا نکاتی که به آن‌ها بیان می‌شود باورپذیر باشد.

وی با انتقاد از بزرگنمایی برخی اخبار کوچک و همچنین کوچک‌نمایی برخی اخبار بزرگ در صدا و سیمای مرکز گیلان تصریح کرد: عموم مردم اخبار شبکه باران را نگاه می‌کنند و باید از این فرصت برای انتقال اطلاعات مناسب به مردم استفاده کرد.

مسئول معاونت روابط عمومی‌ و تبلیغات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه انتظار می‌رود تا صدا و سیمای مرکز گیلان تولیدات گروه تلویزیونی سپاه را پخش کند خاطرنشان کرد: هدف ما این است تا امسال عملکرد سپاه وخدمت‌رسانی‌های سپاه را منتقل کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید :