فرمانده سپاه ناحیه فومن : حرکت منفعلانه در برابر دشمن خلاف موازین رهبری است / باید با وحدت و توجه به شعار حمایت از تولیدات داخلی ؛ موئلفه های اقتصاد مقاومتی را دنبال کنیم/هراس از انقلاب و نفوذ منطقه ای آن در موضع گیری های سخیف استکبار مبرهن هست .

فرمانده سپاه ناحیه فومن : حرکت منفعلانه در برابر دشمن خلاف موازین رهبری است /هراس از انقلاب و نفوذ منطقه ای آن در موضع گیری های سخیف استکبار مبرهن هست .

image

به گزارش صبح فومن؛سرهنگ پاسدار حمید جانباز به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر در بین الصلواتین نماز جمعه به ایراد سخنرانی پرداخت ؛ وی گفت : سوم خرداد در تاریخ انقلاب اسلامی بعنوان یک نماد پیروزی حق بر باطل و قدرت الهی می درخشد
فرمانده سپاه ناحیه فومن افزود : اگر یک لشکری عقبه آن با پشتوانه الهی به همراه بود قطعا پیروز می شود و در هر عرصه ای ورود بکند جزء پیروزی چیزی عائد آن نخواهد شد.
حمید جانباز بیان کرد : علی رغم فضاسازی صورت گرفته مبنی بر تهدید نظامی انقلاب اسلامی ؛ منطق نظامی می گوید امروز استکبار توان مقابله نظامی را با این انقلاب را ندارد . وی در ادامه تاکید رهبر انقلاب در دیدار با دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) بر جهاد کبیر را مطرح نمود و گفت : جهاد کبیر عدم تبعیت از استکبار جهانی ؛ راهبردی است که توسط نفس مسیحییایی امام خمینی (ره) برگزیده شده و استمرار دارد و با تقوا ، ایمان و اتکا به خداوند نیروهای مومن انقلابی ؛ اهداف جبهه مقاومت اسلامی را بخوبی بپیش می برد.
وی عقب نشیینی و انعطاف در مقابل دشمن را خلاف فرمایشات رهبری دانست و تاکید کرد : بر جامی که به بهر نحوی پذیرفته می شود ؛ عهد شکنی آن با موضع انفعالانه مسئولین ما همراه است تا جایی که رئیس جمهور آمریکا از برجام خارج می شود آنگاه وزیر خارجه آن اعلام می کند اگر ایران از برجام خارج شود چنین می کنیم و چنان ! شما غلط می کنید ؛ در سوم خرداد خیلی از موئلفه های قدرت کنونی را نداشتیم غلطی نتوانستید بکنید ، الان هم هراس از قدرت انقلاب اسلامی ایران هست که حرف های مفت را جاری می کنید.
فرمانده سپاه ناحیه فومن پیروزی حماسه سوم خرداد فتح خرمشهر را وحدت سپاه ، ارتش و بسیج عنوان کرد و افزود : امروز باید با وحدت و توجه به شعار حمایت از تولیدات داخلی ؛ موئلفه های اقتصاد مقاومتی را دنبال کنیم که قطعا نصرت و پیروزی در عمل به نسخه های رهبری است وی اشاره ای به تحریم های موشکی کرد و گفت : الان تحریم موشکی بی معناست ؛ هر چه نیاز داشته باشیم خودمان می سازیم و به این پیشرفت رسیده ایم ؛ ان شاء الله در بقیه عرصه های اقتصادی با حرکت جهاد گونه به نصرت و پیروزی می رسیم. در پایان این مراسم از ۳ رزمنده دفاع مقدس با اهداء لوح تقدیر و جایزه قدردانی بعمل آمد
روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه فومن

image image

این خبر را به اشتراک بگذارید :