تعامل کمیته امداد فومن با بخشداری سردار جنگل در جهت خدمت رسانی بهتر به محرومان

نشست مدیر کمیته امداد فومن با بخشدار بخش سردارجنگل این شهرستان

به منظور تعامل و همکاری بیشتر در جهت خدمت رسانی بهتر به محرومان و نیازمندان ، مدیر کمیته امداد فومن با بخشدار سردارجنگل این شهرستان در محل بخشداری فومن ، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش صبح فومن؛در این نشست مدیر کمیته امداد فومن ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در بخش سردارجنگل گفت : با توجه به اینکه این منطقه از مناطق محروم شهرستان می باشد نیاز به توجه و عنایت ویژه ی مسئولین دارد .

حسین جهانگیری در ادامه به انتخاب یک روستا به عنوان روستای پایلوت محروم در این بخش اشاره کرد و اظهار داشت : امیداواریم با همکاری و تعامل بیشتر همه ادارات و سازمانها بتوانیم خدمات شایان توجه ای به این روستا و روستاهای محروم دیگر ارائه نماییم.

زیرک بخشدار بخش سردارجنگل فومن نیز ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد کمیته امداد گفت : با توجه به محروم بودن این منطقه می طلبد که توجه ی بیشتر به این بخش گردد و این امر با همکاری و همدلی همه سازمانها و نهادها میسر خواهد بود . وی همچنین آمادگی خود را جهت همکاری بیشتر با کمیته امداد اعلام داشت.

در ادامه این دیدار مدیر کمیته امداد فومن با حضور در شهرداری ماکلوان با رییس و اعضای شورای شهر ماکلوان نیز درخصوص رفع برخی از مشکلات و موانع خدمات رسانی به نیازمندان منطقه سردارجنگل بحث و گفتگو کرد.

گفتنی است در بخش سردارجنگل شهرستان فومن تعداد هزار و ۸۷۸ خانوار تحت پوشش کمیته امداد می باشند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :