دعوت پايگاه خبري صبح فومن از احاد مردم ولايتمدار اين شهرستان براي شركت در يوم الله ١٣ آبان/متن بيانيه

پايگاه خبري صبح فومن بمناسبت فرارسيدن يوم الله ١٣آبان بيانيه اي جهت دعوت از عموم مردم ولايتمدار صادر نمود.

image
پايگاه اطلاع رساني صبح فومن « استکبار ستیزی به عنوان یک اصل ریشه در ماهیت انقلاب اسلامی دارد و نمی توان این اصل اساسی را از قاموس انقلاب پاک کرد.

ما همچنان معتقدیم که آمریکا شیطان بزرگ و اسرائیل غاصب، غده سرطانی جهان است و آنان را عامل اصلی گرفتاری های دنیا به خصوص جهان اسلام و منشاء فتنه و توطئه علیه نظام و انقلاب اسلامی می دانیم.

مقابله با توطئه‌های جدید دولت آمریکا در دوره تاریخی پسابرجام نیازمند توجه جدی به منطق فقهی و انقلابی و عقلانی امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در چهار دهه گذشته است که به خوبی مسیر مقابله هوشمندانه با استکبار جهانی را تبیین نموده اند و ما همچنان بر اساس این منطق شعار مرگ بر آمریکا را زنده نگه داشته و موضع خود را مبنی بر عدم اعتماد و خوشبینی به این نظام مستکبر با صدای رسا اعلام می داریم.

ما همچنان خیانت ها، جنایت ها و زیاده خواهی های نظام استکبار جهانی، اعم از توطئه های آغاز انقلاب، تحمیل جنگ ظالمانه، ترور شخصیت های بزرگ سیاسی، دینی و فرهنگی و دانشمندان هسته ای، تحریم های ناجوانمردانه اقتصادی، فتنه ۸۸ و نظایر آن را در حافظه تاریخی خود حفظ کرده ایم و در روز نمادین ۱۳ آبان عمق کینه خود را نسبت به استکبار جهانی که در سینه ها انباشته ایم ابراز داشته و با فریاد رسا شعار مرگ بر آمریکا را سر خواهیم داد.

تا هنگامی که ماهیت استکباری و ظالمانه دولتمردان آمریکا تغییر نکرده و آنان به پذیرش حقیقت انقلاب اسلامی و رعایت حقوق کشور و جبران جنایات بی شمار تاریخیشان اعتراف نکنند، همچنان دشمن اول ما به شمار رفته و جبهه و سنگر خود را در مبارزه و مقابله با مستکبران حفظ خواهیم کرد.

بر همین اساس پايگاه اطلاع رساني صبح فومن ضمن گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، از مردم غیور و ولایتمدار شهرستان فومن برای حضور گسترده در آیین راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان و تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری دعوت می کند.»

وعده ديدار شنبه ١٣ آبان ماه ساعت ٩:٣٠ صبح از ميدان پاسداران

این خبر را به اشتراک بگذارید :