رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فومن: اگر رئیس هیئت ورزشی به لحاظ عملکرد و برنامه بیلان کاری خوبی ارائه ندهد نسبت به تغییر و جابجایی ان هیئت اقدام می کنم.

زليخا صفري مقدمه/منصور غفاری کارشناس ورزش و دارای سمتهایی در اداره ورزش و جوانان شهرهای اردبیل به مدت ۱۲ سال و دو سال در شهرستان صومعه سرا و ۳ سال رئیس اداره ورزش شهرستان تالش و مدت کوتاهی است که به سمت رئیس اداره ورزش شهرستان فومن در امده است گفتگویی با ایشان در خصوص برنامه کاریشان در این شهر و شناخت از ورزشکاران و پروژه عمرانی ترتیب دادیم که از نگاه شما می گذرد.

 منصور غفاری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فومن با اشاره به اینکه من در مدت کوتاهی که در این شهرستان امدم سعی داشتم که پروژه های عمرانی ورزشی شهرستان را بیشتر بشناسم گفت:سعی کردم با عقد قرار داد با پیمانکاران پروژه ،سرعت در پیشرفت فیزیکی انها را داشته باشم.

100_1147

غفاری از اختصاص اعتبار بالغ بر ۲۳۰ میلیون تومان به سالن ورزشی ماکلوان خبر داد و گفت:از محل اعتبارات تبصره ۲۲ استانی ما تعیین پیمانکار برای این پروژه را داشتیم و به زودی این پروژه به پیمانکار تحویل داده می شود.

رئیس اداره ورزش شهرستان فومن در ارتباط با استخر انقلاب این شهر گفت: در حال حاضر عملیات ترمیم و مرمت سقف سالن شنا انجام  و رنگ امیزی به اتمام رسیده و پوشش سقف مجدد در این مدت انجام شده و در بحث جکوزی و سونای خشک و تاسیسات موتور خانه و دستگاه اوزون زن در حال خریداری و درب و پنجره ها اماده نصب است.

وی افزود: با قول مساعد از طرف نماینده و فرماندار شهرستان و مدیر کل ورزش استان در اعتبارات سال ۹۴ پیش بینی شده و تعویض سرامیک استخر را خواهیم داشت.

سالن ورزشی رودپیش

رئیس اداره ورزش با اشاره به اینکه عملیات فنداسیون این سالن انجام شده گفت:در این مدت و در فاز بعدی با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان اجرائی می شود.

وی افزود: استادیوم ۵ هزار نفری شهرستان که از طرحهای ملی است و امسال جزءچند پروژه اولویت دار در سفر ریاست جمهور بود جا دارد اعتباراتی برای تکمیل این پروژه منظور گردد.

غفاری تاکید کرد:من پیگیر کارهای اداری هستم و با برقراری ارتباط نسبت به انجام  ساخت و تکمیل پروژه ها اقدام خواهم کرد..

غفاری از اجرای ساخت سالن کشتی که به همت هیئت کشتی شهرستان و مساعدت پیشکسوت کشتی فومن آقای خدابنده لو با اعتبار بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان که عملیات اجرا و نصب سوله با حضور نماینده و مدیر کل و رئیس هیئت کشتی استان و معاون فرماندار نصب گردید خبر داد و افزود: این سالن از سالن های بزرگ کشتی گیلان است و ما امیدواریم این پروژه با همت سایر خیرین به اتمام و به جامعه کشتی شهرستان  تحویل داده شود.

رئیس اداره ورزش شهرستان فومن با بیان اینکه شهرستان از لحاظ ورزشی از امکانات و فضاهای مناسب برخوردار نیست گفت:باید تمام دستگاهای دولتی و خصوصی در بر طرف کردن مشکلات ورزشی شهر  و نسبت به ارتقاء سرانه ورزش همت و تلاش ویژه صورت گیرد.

غفاری از مسئولان ضمن تقاضای مساعدت خواست تا نسبت به مطالبات اهالی ورزش به جد پی گیر باشند .

هیئت های ورزشی:

 ما با جلسات مختلف با هیئتها ی ورزشی شهرستان برنامه ها و عملکردها را خواستیم و بنده به عنوان دستگاه ناظر بر عملکرد هیئتها ی ورزشی را رصد و پی گیری می کنم.

غفاری گفت: اگر رئیس هیئت ورزشی به لحاظ عملکرد و برنامه بیلان کاری خوبی ارائه ندهد نسبت به تغییر و جابجایی آن هیئت اقدام می کنم.

 وی روساي هیئتها را با رویکرد علاقمند بودن به مقوله ورزش و دارای مدیریت  و توانمندی و جذب در گرفتن اسپانسر خواند و گفت: تعامل با گروها و ایجاد رقابت و پی گیر بودن و پشتوانه سازی و عملگرایی از دیگر صفات رواسای هیئتها باشد.

رئیس ورزش شهرستان در حوزه جوانان:

اولین اقدام ما در این حوزه سامان دهی جوانان با ریاست فرماندار و دبیری اداره ورزش بود که مهمترین مصوبه این نشست تجلیل از جوانان برتر شهرستان در ولادت علی اکبر بود که اداره ورزش با مکاتباتی با ادارات افراد برتر را انتخاب کرد.

وی سهم جوانان ورزشکار را در این تجلیل زیر ۱۰ نفر  خواند و گفت:ورزشکاران برتر رشته های ورزشی که بیشترین مقام را داشتند تجلیل شدند.

رئیس ورزش شهرستان فومن تاکید کرد: در مورد نیازهای جوانان سعی کنیم که همه نیازها اشباع نشود زیرا اگر نیازها اشباع شود به علت جوان بودن انگیزه از دست می رود و دیگر دنبال قهرمانی نمی رود.

غفاری با اشاره  به اینکه سجاد ماهپورقهرمان ناشنوا ی دومیدانی  جزء افراد انتخابی بودند که اسمشان توسط مجری خوانده نشد گفت: من ضمن عرض پوزش از این ورزشکار با حضور مسئولان در منزلشان جهت تقدیر و تشکر حضور خواهم یافت.

منصور غفاری رئیس ورزش شهرستان فومن اظهار کرد:من از ورزشکاران انتظار دارم که بیشتربه فکر کسب مقامهای کشوری و جهانی باشند و زیاد خود را درگیر گرفتن لوح تقدیر نکنند و به حاشیه ها بی اعتنا باشند که این حاشیه ها برای ورزش سم است.

وی همچنین خواستار شد ورزشکاران به دنبال سلامتی و هدف باشند و با افق دید بالا به ورزش نگاه کنند و سعی و تلاش جدی داشته باشند.

نگاه رئیس ورزش به بانوان ورزشکار و دادن امکانات برای انها:

غفاری تاکید کرد :امروزه نیمی از جامعه ورزشی را بانوان دارند و من تمام تلاشم را برای توزیع عادلانه امکانات برای این قشر خواهم داشت و سعی در رعایت عدالت هم به لحاظ مالی و هم امکانات  و فضای جدید برای بانوان را خواهم داشت زیرا محرومیت هایی در  این بخش وجود دارد.

مشاوران جوان رسانه ای شما: در این زمینه بیشتر بررسی و تحقیق می کنم و افرادی را در کنارم خواهم داشت که بیشترین اثر گزاری را داشته باشند نه افرادی که دنبال نام باشند.

افق دید شما در ورزش شهرستان: سعی می کنم اثر گذار خوبی باشم نه به ماندگاری زیاد فکر کنم زیرا این عنایت خداوند به من بوده تا بتوانم اثار و خدمات خوبی برای مردم داشته و نماینده خوبی از طرف اداره ورزش استان در شهرستان باشم.

در پایان از اصحاب خبر و رسانه کمال تشکر و قدردانی را دارم زیرا این رسانه ها هستند که می توانند جوانان را به ورزش سوق دهند و مشکلات را با خبری کردن بر طرف کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :