در جلسه انتخاب شهردار فومن؛
از شورای سابق تا شهرداری رشت و بندرانزلی
((میری نرگسی، کریم سرپرست یا سیدتقی موسویان))

ابراهیم فلاح/ به گزارش صبح فومن؛ جلسه هشتم شورای اسلامی شهر فومن عصر روز دوشنبه در سالن اجتماعات شهرداری فومن برگزار شد. در این جلسه که اعضای شورا قرار بود برای بار دوم گزینه های خودشان را جهت تصدی شهرداری فومن معرفی می کردند برگزار شد سید نورالدین نعمتی با اعلام اینکه اینجانب قول نداده ام شهردار بومی باشد اما دوست دارم بومی باشد گزینه های خود را معرفی کرد.
نعمتی در جلسه شورا کریم سرپرست را بعنوان گزینه بومی و سیدتقی موسویان را بعنوان گزینه غیربومی معرفی کرد. همچنین عباس احمدزاده رییس شورای شهر فومن ، سید سینا میری نرگسی (عضو دوره قبل شورا) را معرفی کرد.
مقرر شد روز چهارشنبه میری نرگسی در جلسه شورا حضور یابد.
لازم بذکر است رضا محمدی سرپرست فعلی شهرداری فومن که مدنظر اکثریت تمام اعضای شورا بود با گزینه شدن و قبول شهرداری فومن مخالفت کرد. لازم بذکر است در جلسه روز چهارشنبه شورا هر سه گزینه عمران حسن زاده، محمد علی حیدری و مختار ابراهیمی نتوانستد رای لازم را کسب کنند و از دور رقابت ها خارج شوند.
حالیه باید دید در این دور از سه گزینه مطرح شده توسط فقط دو عضو شورا سه عضو شورا به کدام یک رای خواهند داد و کلید شهر فومن را با ۳۰ هزار نفر جمعیت به چه کسی خواهند داد.
لازم به توضیح است سید تقی موسویان شهردار اسبق بندرانزلی اصالتا شفتی است و نامزد انتخابات شهرستان های فومن و شفت در همین دوره گذشته بود که با ۱۱ هزار رای نفر چهارم شد و حجت الاسلام افتخاری با ۵۶ عدد اختلاف برتری بر ناصر عاشوری نماینده گردید و خلیل بهروزی فر نیز با ۳۰ هزار رای نفر سوم شد و بسیاری از سبد رای عاشوری در شهرستان شفت به نفع موسویان شد.

image image image image image image image image image image

این خبر را به اشتراک بگذارید :