تیم فوتبال شهرداری فومن نتوانست جواز حضور در رقابت های لیگ دسته دوم کشور را کسب کند

با اتمام رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاههای کشور ، تیم رهپویان رضوانشهر به رقابت های لیگ دسته دوم صعود کرد .
به گزارش صبح فومن؛مسوول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان روز شنبه در این خصوص گفت : از این استان چهار تیم در رقابت های لیگ دسته سوم حضور داشتند که در نهایت تیم رهپویان رضوانشهر به لیگ دسته دوم صعود کرد .

مجتبی پوربخش افزود : تیم فوتبال رهپویان رضوانشهر در پایان این رقابت ها ۴۳ امتیاز کسب کرد و پس از تیم مقاومت تهران در مکان دوم گروه خود قرار گرفت و به همراه این تیم از این گروه به لیگ دسته دوم صعود کرد .

وی اظهار کرد : در هفته بیست و دوم و پایانی این مسابقات ، تیم فوتبال رهپویان رضوانشهر مقابل تیم شهید کریمی جویبار قرار گرفت و موفق شد با نتیجه چهار بر یک مقابل حریف خود به برتری دست یابد .

وی ادامه داد : همچنین تیم فوتبال شهرداری فومن دیگر نماینده استان گیلان نتوانست جواز حضور در رقابت های لیگ دسته دوم را کسب کند و با کسب ۳۹ امتیاز در مکان چهارم جدول گروه خود قرار گرفت .

وی بیان کرد : تیم های فوتبال چوکای تالش و شهرداری لنگرود دیگر نمایندگان استان گیلان نیز نتوانستند در رقابت های لیگ دسته سوم ماندگار شوند و به رقابت های زیر گروه سقوط کردند .

مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان خاطرنشان کرد : در رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور ، ۲۴ تیم حضور داشتند که در دو گروه ۱۲ تیمی با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم های اول و دوم هر گروه به لیگ دسته دوم صعود کردند .ایرنا

کلیدواژه ها : , ,

این خبر را به اشتراک بگذارید :