بهره‌مندی۹۸روستا ازنعمت گاز/بسیج سازندگی پروژه‌های کوچک را برعهده گیرد

 

 نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: تا پایان امسال، نود و هشت روستای فاقد گاز فومن و شفت از این نعمت الهی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش صبح فومن؛ناصر عاشوری، نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحریم اثرات زیادی بر مسائل مادی کشور گذاشته است اظهارکرد: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری، مجلس راهکارهای جدیدی را پیش روی دولت گذارده است تا کشور در زمینه عمران و سازندگی تعطیل نشود.

وی افزود: با تحریم اقتصادی کشور، تکیه‌گاه مجلس و دولت به سمت منابع وقوانینی مانند فاینانس، وایبک، قراردادهای بین‌المللی، تکیه بر منابع داخلی که غیرنفتی باشد مانند مسئله گردشگری، معدن و اصلاح مالیات در قانون است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شهرستان‌های فومن و شفت علی‌رغم همه تحریم‌ها یک تحول عظیم را در سال ۹۳ در بحث عمران روستایی شاهد بودیم که بخشی از این امر بر دوش مسئولان بسیج است، گفت: در ارتباط با راه روستایی و آسفالت حدود ۸۰کیلومتر در همین دو شهرستان اجرای پروژه داشته‌ایم که اکنون بالغ بر ۲۵ میلیون تومان به پیمانکار بدهکاریم.

آسفالت ۱۲۰کیلومتر راه‌های روستایی فومن و شفت در ۴ماه آینده

عاشوری با بیان اینکه امسال برای آسفالت ۱۲۰ کیلومتر با پیمانکار قرار داد بسته‌ شده است، تصریح کرد: هم اکنون دو گروه آسفالت در روستای درودخان شفت و شنبه بازار فومن مستقر است که طی چهار ماه آینده این ۱۲۰ کیلومتر محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه ۹۸ روستای فومن و شفت فاقد گاز هستند، خاطرنشان کرد: همه این روستاها تعیین تکلیف شده‌اند و در دست مناقصه قرار دارند و تعدادی از این روستاها حتی پیمانکارشان مشخص شده و تعدادی هم به دنبال خرید مصالح هستند و تا هفت ماه آینده همه ۹۸ روستا از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتبار برای گازرسانی به این روستاها تامین شده است، اظهار کرد: در حوزه پل‌سازی و راه روستایی بیش از ۵۵ پروژه در سال ۹۳ در دو شهرستان فومن و شفت اجرا شده است.

سرعت عمل و تشکیلات فنی و مهندسی بسیج سازندگی بسیار خوب است

عاشوری با بیان اینکه داوطلب هستیم که پروژه‌های کوچک را بسیج سازندگی برعهده بگیرد، افزود: سرعت عمل و تشکیلات فنی و مهندسی بسیج سازندگی بسیار خوب است و باید به روستاها بیشتر توجه شود و در زمان صلح باید توانست از امکانات و توانمندی‌های مسلح از جمله سپاه استفاده کنیم تا از این فرصت‌ها به نفع مردم و کشور استفاده شود.

وی با بیان اینکه امسال وضعیت مالی کشور بسیار خوب است، گفت: در راستای آب‌رسانی روستایی امسال اعتبارات آب و فاضلاب هشت برابر شده و یک تحول عظیمی ایجاد می‌شود.

نماینده مردم فومن وشفت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه عمران و آبادی که در روستاها انجام می‌شود به برکت خون شهدا و زحمت امام راحل و مقام معظم رهبری است.شبستان

کلیدواژه ها : , ,

این خبر را به اشتراک بگذارید :