پل فلزی ۱۸ متری روستای فوشه فومن توسط بسیج سازندگی به بهره‌برداری رسید

به گزارش صبح فومن؛معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان گفت: سپاه انقلاب اسلامی امروز در قالب بسیج سازندگی در صدد است توانمندی‌های خود را به جای جای کشور بکشاند.

سرهنگ عباس بایرامی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان امروز در مراسم افتتاحیه پل فلزی ۱۸ متری روستای فوشه این شهرستان که توسط بسیج سازندگی به بهره‌برداری رسید با بیان اینکه با همدلی و همزبانی که بین مسئولان وجود دارد شرایط بهتری را در آینده شاهد خواهیم بود، گفت: ۳۰ سال در تحریم هستیم و تمام حرکت عظیم ملت ایران در فضای تحریم و در سایه وحدت انجام گرفته است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه یکی از کارهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عمق بخشی داخلی، خدمات رسانی به مردم اقصی نقاط ایران و به خصوص مردم مناطق محروم است، افزود: این نهاد با همه استعدادهای خود و با بخش اعظم بسیج مستضعفین، بخش توانمندی‌های فنی، تکنیکی و علمی سپاه در خدمت رسانمی به مردم تلاش می‌کند.

بایرامی با بیان اینکه این توان در سپاه با توجه به تجربه گرانبهایی که دارد، موجود است، تصریح کرد: سپاه انقلاب اسلامی امروز در قالب بسیج سازندگی درصدد است توانمندی‌های خود را به جای جای کشور بکشاند.

سپاه بر کارهای فنی، عمرانی و جهادی اصرار دارد

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دو قالب بر کارهای فنی، عمرانی و جهادی بسیار اصرار دارد، خاطرنشان کرد: در کارهای جهادی نوجوانان و جوانان حضور دارند که به دل روستا برده می‌شوند و مردم در اجرای کارها همکاری می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان اظهار کرد: کشور اگر در دفاع مقدس توانست در برابر همه ابرقدرت‌های دنیا بایستد به واسطه اتکای به مردم بود، زیرا پیر و جوان همه پای کار آمدند و در برابر دشمن هشت سال ایستادگی و مقاومت کردند و پیروز میدان شدند.

بایرامی افزود: حاصل ریخته شدن خون شهدا نفس کشیدن امروز ما در امن ترین کشور در منطقه پرآشوب غرب آسیا، خاورمیانه و شمال آفریقا است.

وی با اشاره به سخنان نماینده مردم فومن و شفت که با بسیج سازندگی برای اجرای پروژه‌ها همکاری می‌کنند، گفت: اگر زمینه‌های این‌چنینی مهیا شود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استقبال و آن پروژه را دنبال می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: خاصیت کار بسیج سازندگی این است که کار پیمانکاری نمی کند، کار پیمانکاری را کسانی دنبال می کنند که به فکر اقتصاد آن هستند و کار بسیج سازندگی خدمت رسانی به مردم است.شبستان

این خبر را به اشتراک بگذارید :