فرمانده سپاه قدس در فومن گفت:همه ما وظیفه داریم تا از هدف و آرمان های انقلاب دفاع کنیم/   ۲۵۰۰ نفر از خانوارهای گیلانی زیر پلاستیک زندگی می کنند .

نشست فصلی مجمع پیشکسوتان جهاد وشهادت با حضور فرماندهی سپاه قدس گیلان در حسینیه امام خمینی (ره) سپاه ناحیه فومن برگزار گردید .

به گزارش صبح فومن؛سرهنگ میرزاپور فرمانده سپاه ناحیه فومن در ابتدای این نشست ضمن عرض خیر مقدم بر پایبندی بر اصول و ارزش های انقلاب اسلامی و انتقال آن توسط پیشکسوتان جهاد و شهادت با روحیه جهادی دفاع مقدس به نسل فعلی انقلاب تاکید کرد و افزود : آنچه جامعه امروز ما به آن نیاز دارد احیای ارزش های انقلاب و اقلابی گری است .

قادر رستمی مسئول بسیج پشکسوتان جهاد و شهادت یاد شهید اسکندری و جواد دوربین ، مرحوم جمشید رنجبر و ابوذر واحدی را گرامی داشت و گفت : این مجمع بیش از ۲ سال از تشکیل آن می گذرد و در ۴ حوز تلاش دارد تا ذلّ منویات رهبری با همان روحیه جهادی دوران دفاع مقدس احیای انقلابیگری را در جامعه دنبال نماید .

در ادامه سردار عبدالله پور با تاکید بر انقلابی بودن و بیان پنج شاخصه آن از دیدگاه امام خامنه ای (مد ظله العالی ) خطاب به مجع پیشکسوتان جهاد وشهادت افزود : فضا جامعه تغییر کرده است و همه به نوعی به شبکه جهانی متصل هستند نمی شود نسل فعلی را خیلی راحت توجیه کرد که چرا ما در سوریه هستیم .

همه ما وظیفه داریم تا از هدف و آرمان های انقلاب دفاع کنیم اگر رفتار و عمل ما را ببینند دنبال ما حرکت می کنند نمی شود که حرف از تولید داخلی بزنیم ، آنوقت خودمان خودرو یا وسایل خارجی استفاده نماییم .

سردار عبدالله پور در ادامه با انتقاد از بی خبری و رفاه طلبی برخی از هم استانی ها گفت : ۲۵۰۰ نفر از خانوارهای گیلانی زیر پلاستیک زندگی می کنند .

وی افزود : آتش به اختیار بهترین فرصت است که در آن باید توجه داشت آتش آن به سمت دشمن باشد و با عقلانیت و خرد جمعی و رصد دائم بتوانیم بر مشکلات فرهنگی و اقتصادی جامعه فائق شویم .

وی گفت : ۹۸% از بودجه دولت صرف شرکت های دولتی می شود

و ی گفت: در این راستا طرح صندوق های قرض الحسنه که در امر اشتغال فعالیت می کنند ، طرح راهیان کوثر در امر آموزش دانش آموزان ، اردوهای جهادی پزشکی ، رهنمون و چندین طرح دیگر در نظر داریم که خدمت به محرومین و آحاد جامعه را بیش از پیش گسترش دهیم .

فرمانده سپاه قدس گیلان در پایان این نشست بیان داشت : بسیج پیشکسوتان مجموعه ای برای کارهای خدماتی نیست بلکه با عمل جهادی با ۳ شرط اخلاص ، تلاش مضاعف و در جهت مقابله با دشمن با هدف حفظ انقلاب و انقلابی گری است.روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه فومن

3-1 3-2 3-3 3-4 3-5 3-6 3-7 3-8 3-9 3-10

این خبر را به اشتراک بگذارید :