امام جمعه فومن:کسانی که ولایت امیرالمومنین(ع) را قبول نمی کنند خدواند آنهار را به رستگاری نمی رساند

خلاصه خطبه های نمازجمعه۱۷شهریور۱۳۹۶ ایرادشده توسط حجت الاسلام حاج صفوی امام جمعه فومن

روسای جماهیر اسلامی در رابطه با میانمار قیام کنند

photo_2017-09-08_17-35-00

حجت الاسلام و المسلمین صفوی امام جمعه فومن ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به تقوی الهی همگان را به این صفت ارزشمند دعوت کرد و گفت: روسای جماهیر اسلامی در رابطه با میانمار قیام کنند.

به گزارش صبح فومن به نقل از بهجت نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین صفوی امام جمعه فومن ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به تقوی الهی همگان را به این صفت ارزشمند دعوت کرد و گفت: فرارسیدن عید سعید غدیر خم را به امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مسلمانان تبریک عرض می کنم چرا که غدیر خم عید بزرگ ولایت و عید اتمام و اکمال نعمت است به امام صادق (ع) گفتند که آیا بزرگتر از عید سیعید قربان عیدی داریم که فرمود عید غدیر خم بزرگترین عید است.

امام جمعه فومن با اشاره به عید غدیر خم افزود: کسانی که ولایت امیرالمومنین(ع) را قبول نمی کنند خدواند آنهار را به رستگاری نمی رساند چرا که پیامبر(ص) در موارد متعدد فرمودند علی جان در روز قیامت جز تو شیعیانت رستگار نخواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین صفوی در ادامه بیان داشت:‌ نقش علی(ع) و شمشیر ایشان در پیشرفت اسلام غیر قابل انکار است تا جائی که در جنگ احد با رشادتش ایثارگری می کند و آنگاه بود که جبرئیل در آسمان فریاد زد لافتی الا علی لا سیف الا ذولفقار و یا در جنگ خندق در مصاف با پهلوان عرب امربن عبدود شجاعت علی(ع) بود که سپاه اسلام را پیروز گردانید.

وی در رابطه با قیام ۱۷ شهریور اظهار کرد: ۱۷ شهریور در تاریخ انقلاب روزی بسیار متاثر کننده است که بسیاری از انقلابیون در آن تظاهرات بر علیه رژیم شاه به شهادت دست یافتند.

امام جمعه فومن با اشاره به روز سینما تصریح کرد: ۲۱ شهریور روز سینماست و همه مردم ایران با سینما موافق هستند تا از این هنر برای انعکاس ارزش ها استفاده شود اما متاسفانه سینمای دنیا در سلطه استکبار جهانی است و اجازه نمی دهند فیلم های ارزشی در دنیا انعکاس یابد و امروز نیاز به هزاران سلحشور داریم و جوانانی که دنبال هنر می روند باید شهید آوینی الگوی آنها باشند.

استاد اخلاق حوزه علمیه فومن در رابطه با پیشروی ارتش مقاومت در سوریه گفت: فتح المبین شکستن محاصره سه ساله دیرالزور بود که دیگر به اذعان همه غربی ها داعش نمی تواند در آن منطفه سر بلند کند و این نتیجه جانفشانی همه سرداران و شهدای مدافع حرم است.

امام جمعه فومن در رابطه با فجایع میانمار خاطر نشان کرد: رژیم میانمار با هماهنگی ایالات متحده مسلمان کشی عجیبی راه انداخته است و اینجا روسای جماهیر اسلامی در شرایطی که سازمان ملل متحد درگیر خفقان شده است در رابطه با میانمار قیام کنند و به یاری مسلمانان مظلوم میانمار بشتابند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :