حجت الاسلام وليرضا قرباني حق در مسجد وليعصر(عج) بالامحله فومن ؛مردم در این چهار سال شیرینی این نظام را ندیدند/اعلام حمايت امام جماعت و نمازگزاران از حجت الاسلام رئيسي

گزارش صبح فومن به نقل از بهجت نيوز؛حجت الاسلام قرباني حق امام جماعت مسجد ولی عصر(عج) بالامحله فومن شب گذشته در بین نماز مغرب و عشا در حضور نمازگزاران این مسجد اظهار کرد: هر کسی باید در سرنوشت خودش نقش داشته باشد اینکه فردی بگوید در انتخابات شرکت نمی کنم برخلاف عقل و منطق است. چون همه در سرنوشت مملکت سهیم هستیم و وظیفه شرعی هم هست مرحوم امام خمینی(ره) هم گفت شما شرعا وظیفه دارید در همه صحنه های انتخابات شرکت داشته باشید. حضور نداشتن یعنی دشمن را به خواسته اش رساندن. شرکت در انتخابات را به مشکلات موجود ربط ندهیم مگر با رای ندادن مشکل بیکاری و گرانی حل می شود؟ ما اصلا در دنیا تافته جدا بافته هستیم و این بخاطره این است که مردم همواره حضور دارند.

حجت الاسلام قربانی حق در ادامه افزود: بعضی ها به تمسخر می گویند ما به امام زمان (عج) رای می دهیم شما دارید در تایید دین تردید می کنید. اینکه به چه کسی باید رای بدهیم باید به معیارها مراجعه کنیم در درجه اول باید به کسی رای بدهیم که تبعیت کامل از مقام معظم رهبری داشته باشد اگر کسی بیاید با سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری زاویه داشته باشد این به ضرر مملکت تمام می شود. شاخصه بعدی امین بودن و قوی بودن می باشد.

امام جماعت مسجد ولی عصر(عج) بالامحله فومن گفت:ما خدا را باید در نظر داشته باشیم و بحث قوی بودن و امین بودن را خیلی از کاندیداها ندارند و در طی این چند سال ما خیلی ضربه خورده ایم. باید کسی را انتخاب کنیم که مدیریت جهادی و انقلابی داشته باشد درد مردم را درک کند ما دوازده میلیون جوان در سن ازدواج داریم پسری که ۴۵ سال دارد کی می خواهد تشکیل خانواده بدهد؟! مردم به یاس و ناامیدی رسیده اند. خلاقیت و ابتکار جوانان از بین رفته است. ما اگر همچنین مدیریتی داشته باشیم چه نیازی به برجام خواهیم داشت. مقام معظم رهبری در سخنان خود در مشهد فرمودند که ما همه امکانات را برای پیشرفت در داخل مملکت خود داریم متاسفانه فساد در چند سال اخیر اجازه پیشرفت به ما نداده است
وی در پایان خاطر نشان کرد: باید کسی را انتخاب کنیم که با فساد مقابله کند و ما آیت الله رئیسی را در این میان واجد این شرایط می دانیم و این را همه باید توجه کنند که یک اشتباه در کل کشور وجود دارد که می گویند فلانی ۴ سال بوده است باز هم باید از تجربیات وی استفاده کرد این تصور کاملا اشتباه است اصلا فلسفه چهار سال این است که اگر فرد نتواسته مدیریت خوبی داشته باشد عوض بشود مردم در این چهار سال شیرینی این نظام را ندیدند.

image
image image image

image

این خبر را به اشتراک بگذارید :