فرماندارفومن در جلسه انجمن كتابخانه هاي عمومي؛کتابخانه‌ فومن به پارک شهر انتقال پیدا می‌کند و به نام آیت‌الله بهجت(ره) نامگذاری می‌شود.

به گزارش صبح فومن به نقل از خبرگزاری شبستان از فومن؛ حسین اسمعیل‌پور، فرماندار فومن عصر ديروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اظهار داشت: سرانه عضویت افراد در کتابخانه فومن در خور شأن شهرستان نیست.

وی با بیان اینکه بودجه کتابخانه‌ها در سال آینده چند برابر می‌شود، افزود: کتابخانه‌ فومن به پارک شهر انتقال پیدا می‌کند و به نام آیت‌الله بهجت(ره) نامگذاری می‌شود.

فرماندار فومن با بیان اینکه دبیرخانه دائمی بزرگداشت شخصیت‌های شهرستان در مکان فوق قرار داده می‌شود، گفت: جشنواره کتابخوانی با همکاری میراث فرهنگی در ماسوله برگزار می‌شود.

اسمعیل‌پور با بیان اینکه چاپ هر اثر مکتوب و قابل تایید توسط تیم چندنفره در شهرستان بر عهده فرمانداری است، تصریح کرد: تغییر شرایط کمی باید مدنظر باشد زیرا در خور شأن شهرستان نیست که رتبه شانزدهم را در سطح استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نباید از نظر معرفتی و شناختی نسبت به بنیانگذار انقلاب بی‌تفاوت باشیم، خاطرنشان کرد: باید اندیشه‌ها و فرمایشات بنیانگذار انقلاب را بدانیم تا بتوانیم کارهایمان را بر همان منوال پیش ببریم.

فرماندار فومن با بیان اینکه کتاب نیاز امروز جامعه ماست اظهار کرد: نویسندگان باید نیاز جامعه را بشناسند و در راستای پاسخ به این نیازها کتاب تالیف کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :