فرمانده سپاه فومن درمراسم گراميداشت شهداي انقلاب اسلامي و افتتاح پايگاه بسيج در گلزارشهدا بيان داشت؛فرهنگ دفاع مقدس و انقلابی ماندن منجر به حفظ و بقای انقلاب اسلامی خواهد شد/تصاوير


مراسم گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی در شهرستان فومن همراه با افتتاح پايگاه بسيج در گلزارشهداي فومن برگزار شد.

به گزارش صبح فومن؛مراسم گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی ،شهیدان ابراهیم جعفری و محمد کاظمی به همراه افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهدای آستان مقدس امامزاده میرزا با حضور بسیجیان و جمعی از مسئولین شهرستان در مسجد امامزاده میرزا و گلزار شهدا برگزار گردید .

فرمانده سپاه ناحیه فومن در این مراسم با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر یاد شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهیدان جعفری و کاظمی را گرامی داشت و تاکید کرد : موضع معمار بزرگ انقلاب ، امام خمینی (ره) انقلابی گری و انقلابی ماندن است .

سرهنگ میرزاپور مهمترین ویژگی امام خمینی(ره) را استکبار ستیزی عنوان کرد و گفت : دشمنان در مبارزه با این انقلاب سه اصل را معقتدند اول امام بی امت اقتدار ندارد دوم امت بی امام خطر ندارد سوم هم امت با امام و امام بی امت شکست ندارد .

سرهنگ پاسدار فردین میرزاپور افزود : یکی از اصل های مهم زنده ماندن انقلاب اسلامی همین اصل ولایت فقیه است .

وی سپس کلام رهبری را در خصوص جهاد کبیر برای حاضران طرح نمود و ادامه داد در مقابل دشمن نباید تسلیم شویم و تمکین کنیم وی ادامه داد : خط انقلاب خط مبارزه و استکبارستیزی است نه سازش ، وی تاکید کرد : فرهنگ دفاع مقدس و انقلابی ماندن منجر به حفظ و بقای انقلاب اسلامی خواهد شد .

وی پایگاه های مقاومت بسیج را مکان حفظ ارزشهای انقلاب و پایگاه بزرگ فرهنگی عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد با راه اندازی پایگاه مقاومت بسیج در آستان مقدس امامزاده میرزا وحدت و همدلی بوجود آمده در این مجموعه با افتتاح پایگاه مقاومت تداوم یافته و فعالیت های چشمگیر فرهنگی را در جوار مزار ۱۰۵ شهید شهرستان فومن شاهد باشیم .

در این مراسم با اعطای حکم مسئولیت به برادر بسیجی محمد رضا حسین زاده به عنوان فرماندهی پایگاه مقاومت شهدای آستان مقدس امامزاده میرزا فعالیت رسمی این پایگاه مقاومت آغاز شد .

در پایان مراسم با گل افشانی قبور شهدا یاد و خاطره آنها در سومین روز از دهه مبارک فجر گرامی داشته شد .روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه فومن

image image image image image image image image image image image image

این خبر را به اشتراک بگذارید :