توسط رييس ارشاد اسلامي فومن مسوول موسسه قرآنی سراج المنیر فومن تجلیل شد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن، روز یکشنبه از زحمات مسئول موسسه فرهنگی قرآن و عترت سراج المنیر فومن در برگزاری پانزدهمین آزمون سراسری قرآن در این شهرستان تجلیل کرد.
به گزارش صبح فومن؛یوسف نیک انجام با اعلام این خبر اظهار داشت : این آزمون روز پنجشنبه بیستم ابانماه جاری در دو نوبت در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برگزار شد.

image

وی تصریح کرد. اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با همکاری موسسه قرانی سراج المنیر پانزدهمین آزمون قرانی با هدف تشویق فعالان قرآنی، ایجاد فضای قرآنی در سطح سراسر کشور ، تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ حیات قرآنی بین خانواده‌ها و مسئولان، جهت ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های قرآنی همزمان با سراسر کشور برگزار کرد .

نیک انجام در ادامه افزود : امسال نیز نظر به لزوم و اهمیت توسعه فعالیتهای قرآنی در سطح شهرستان و بهره گیری از توان موسسه و فعالان قرآنی دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مقدمات و هماهنگی های لازم جهت ثبت نام و مشارکت علاقه مندان و فعالان حوزه قرآن و عترت در این دوره فراهم آمد که در این دوره حضور و مشارکت پذیری موسسات قرآن و عترت سراج المنیر فومن سر کارخانم مینویی ، قابل توجه و ارزشمند بود.

وی تصریح کردکه در این آزمون حفظ یک جزء، سه جزء، پنج جزء، ۱۰ جزء، ۱۵ جزء، ۲۰ جزء، حفظ جزء ۳۰، حفظ کل قرآن کریم، مفاهیم مقدماتی و تکمیلی در پنج رشته، مفاهیم نهج‌البلاغه، مفاهیم صحیفه سجادیه و اصول عقاید امامت و تدبر جزء ۲۹، تدبر جزء ۳۰ قرآن کریم، بود در شهرستان فومن تعداد ٣١ نفر در آزمون کتبی و ٦ نفردر رشته حفظ زیر ١٢ سال شرکت کردند که ٢٤ نفر در آزمون کتبی و ٥ نفر در رشته حفظ زیر ١٢ سال حضور داشتند .

نیک انجام خاطر نشان کرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن ، بصورت ویژه ، از تمامی امکانات و توان خود در راه نشر فرهنگ قرآن و عترت ، بهره گرفته و امیدواریم با همکاری گسترده اقشار مختلف مردمی و مسئولان دولتی ، ضمن محور قرار دادن معارف و آموزه های قرآن کریم و تمسک به حبل اله المتین ، در راستای خدمت به مردم و تعالی هرچه بیشتر جامعه اسلامی همت گماریم.

گفتنی است : روز یکشنبه، ۲۳ آبانماه از زحمات مسئول موسسه قرانی سراج المنیر فومن ( سیده رقیه مینویی ) که در برگزاری پانزدهمین آزمون سراسری در شهرستان فعالیت نمودند با اهداء لوح تقدیر و تابلوی نفیس منقش به به آیه ان یکاد ، تجلیل و تقدیر بعمل آمد.روابط عمومی ارشاد اسلامی

این خبر را به اشتراک بگذارید :