قابل توجه شوراي اسلامي و شهردار فومن؛بايد تشكر كرد يا تأسف گفت!!!

به گزارش صبح فومن؛مدتي پيش بازار سنتي و هفتگي فومن پس از سالها و كش و قوس هاي فروان مكانش با پيگيري شوراي اسلامي و شهردار فومن به شهرك امام خميني(ره) اين شهر نقل مكان نمود.
حال مكان سابق ميوه فروشان يا همان (بازارچه سردار جنگل ) كه در گذشته اين قشر در انجا روز سه شنبه بساط مي كردند آسفالت شده و ظاهرا بنا به نظر شهردار و شورا به مكان بازار روزانه دست فروشان قرار است تبديل گردد.

اين كار با واكنش و ناراحتي شديد اهالي اين كوچه كه پس از سالها در حال نفس كشيدني آسوده بودند روبرو شده ،بطوري كه متني به نشانه اعتراض به شوراي اسلامي و شهردار با عنوان “تشكر يا تأسف ” صادر نمودند.

به نام خدا

نمي دانيم براي شهردار ، مديران شهري و شوراي اسلامي بايد متاسف بود و يا بايد قدردان و سپاس گفت!

پس از ساليان متمادي تحمل فضايي آلوده در روزهاي سه شنبه هر هفته كه ساكنين اين محله را آزار و اذيت مي داد مديريت شهرداري توانست با تصميم قاطع شوراي شهر ساكنين اين محل را با انتقال بازار هفتگي آسوده خاطر نمايد.

ساكنين به تازگي خوشحال و نفسي راحت كشيده و مي توانند در روزهاي سه شنبه به راحتي از منزل خود بيرون و تردد نمايند.البته آسايش و عبور مرور حق شهروندان است و خوشحال بابت اينكه از غروب دوشنبه تا آخر شب روز سه شنبه صداي بازاريان هفتگي آرامش آنها را بهم نمي زند و خيالشان جمع شده كه ديگر سه شنبه و چهارشنبه آلودگي محيط زيستي و بوي بد در منازلشان استشمام نمي شود و نيز منتظر نظافت پاكبانان شهرداري نيستند.

اما نكته مهم و تاسف بار براي اهالي اين كوچه اينست كه جناب برخي از اعضاي شورا پيشنهاد داده اند تا دستفروشان و ميوه فروشاني كه در سطح شهر حضور دارند در اين مكان جمع آوري گردند و اين سه شنبه را تبديل به ٦روز كاري در هفته مي كنند يعني مجدد به قول عاميانه همان آش و همان كاسه .

ارمغاني كه شهرداري پس از چند هفته آسايش براي اين كوچه و محله و مردمش داشته با اين پيشنهاد تبديل خواهد شد به محيطي آلوده و بد بو،محيطي پسر سر و صدا و اينكه توجه به فرهنگ و حال و روز مردم و همسايگاني كه بيمار هستند نمي شود.

آيا اعضاي شورا نمي دانند كه اين موضوع سالها اهالي اين محله را آزار داده، و اينكه آيا در جلوي منازل خودشان چنين اقدامي را اجازه مي دهند صورت گيرد؟

پس آن بازاري كه در مركز شهر از خانواده محترم غفاري كرايه گرديد چه شد؟

اين همه از بيت المال هزينه گرديد و نتيجه اي نگرفتند…

جناب شهردار و اعضاي شوراي اسلامي با اين اقدام فرصتي ميسازيد براي حضور افراد معتاد و مواد فروشان كه در كنار بساط دست فروشان محترم اين مورد را كه در سالهاي گذشته شاهدش بوديم و مورد بي توجهي مسئولين هم قرار ميگرفت انجام دهند.

اعضاي شورا و شهردار محترم از شما بيشتر از اين انتظار مي رفت كه با نظر كارشناسانه و تحقيق و رعايت حال مردم و محيط زيست اقدام نماييد.

درپايان اميدواريم سپاس و تقديرمان همچنان باقي بماند و موجبات تأسف فراهم نشود

این خبر را به اشتراک بگذارید :