مهردادزهري؛به ياد شهداي ورزشكار،پيشكسوتان استقلال تهران در فومن و صومعه سرا به ميدان مي روند.

 مهرداد زهری ملی پوش سابق تیم ملی ایران در گفتگویی با صبح فومن گفت؛ به پاس رشادت ها و جانفشاني هاي شهداي ورزشكار منطقه ترتیب دیداری بین دو تیم پیشکسوتان استقلال تهران ومنتخب پیشکسوتان فومن را دادیم.

زهری بیان داشت؛ هماهنگی هایی با تیم پیشکسوتان استقلال تهران انجام شده و علی شوری سرمربی و اعضای تیم پیشکسوتان استقلال تهران دعوت ما را پذیرفته و بدون هیچ چشم داشتی با درخواست ما موافقت نمودند.

pishkesvatan-bushehr-vs-esteghlal-4

وی گفت:قرار است در  روز جمعه  ۹۴/۳/۱ ساعت ۱۷عصر يك بازي دوستانه بين منتخب پيشكسوتان فومن و پيشكسوتان استقلال در ورزشگاه ازادي فومن برگزار شود
زهری که خود عضو سابق باشكاه هاي استقلال و فجرسپاسی،ملوان انزلی و سپیدرودرشت گفت ؛پيشكسوتان استقلال تهران در روز پنج شنبه به جهت تجدید بیعت با آرمانهای مقدس شهدا در گلزار شهدای فومن(امام زاده میرزا) حضور خواهند یافت تا ادای احترام به مقام شامخ آن شهدای والامقام نمایند.

زهری بیان داشت از دیگر برنامه های پیشکسوتان استقلال در روز پنج شنبه ۹۴/۰۲/۳۱ حضور در استادیوم کارگران شهرستان صومعه سرا و دیدار دوستانه با تیم پیشکسوتان این شهر راس ساعت ۱۷ عصر می باشد.
وی خاطر نشان کرد:جا دارد از طريق پايگاه اطلاع رساني صبح فومن از مهندس آقاجاني شهردار و اعضاي شوراي شهر صومعه سرا كه در امر برگزاري اين مسابقه در شهر صومعه سرا تلاش هاي شایانی نموده اند تشكر نمايم.
ذهری در پایان گفت؛ لازم به ذكر می دانم كه از تلاش هاي آقای ناصر عاشوری نماينده مردم فومن و شفت و فرماندار مردمی مهندس میرشمس مومنی زاده و شهردار و شوراي شهر فومن، ماسوله و ماكلوان که برای هرچه بهتر برگزار کردن این بازی بابت مساعدت هاي لازم و حمايت مالي معنوی تشكرنمایم

این خبر را به اشتراک بگذارید :