فرمانده سپاه فومن:اجازه نخواهیم داد تا خون شهدا پایمال شود
دشمنان چه در جنگ نرم و چه در جنگ سخت به دنبال این هستند که باورهای فرزندانمان را تغییر دهند و ارزش هایشان را کم رنگ کنند و جوانان ما به جای پیروی از رهبری و ولایت به دنبال تقلید از سبک غربی باشند.

2-3

به گزارش صبح فومن ؛فرمانده سپاه ناحیه فومن در اولین همایش حلقات صالحین حوزه شهید دستغیب شهری گفت: به همه کسانی که لباس پاسداری به تن کردند تا خدمت کنند به کشور خود خدا قوت می گوئیم و همه آمده ایم امروز به همه دشمنان داخلی و خارجی بگوییم ما اجازه نخواهیم داد تا خون شهدایمان پایمال شود.
سرهنگ پاسدار میرزاپور تاکید کرد: یقینا دشمنان چه در جنگ نرم و چه در جنگ سخت به دنبال این هستند که باورهای فرزندانمان را تغییر دهند و ارزش هایشان را کم رنگ کنند و جوانان ما به جای پیروی از رهبری و ولایت به دنبال تقلید از سبک غربی باشند. امروز ما ناامیدی دشمن را می بینیم و نمی تواند خدشه ای در امنیت کشور وارد کند و این آرامش و امنیت را مدیون شهدای مدافع حرم هستیم کسانی که جان خود را فدا کردند که مبادا به اعتقادات و باورهای این کشور خدشه ای وارد شود.
وی با مهم برشمردن فعالیت های پایگاه های بسیج گفت:پایگاه ها در واقع امروز نقطه تحول ما هستند، امروز کار فرماندهان پایگاه ما در واقع پیروی از رهنمود رهبری می باشد ، اقدام و عمل است و شهدا ناظر و ارزیاب آن هستند.
فرمانده سپاه ناحیه فومن ادامه داد: مهم ترین مسئله ای که امروز در حلقات صالحین باید اتفاق بیفتد تربیت اسلامی است که باید همراه با بصیرت باشد، این دو مکمل هم هستند. بصیرت هم از نظر مقام معظم رهبری یعنی شناخت دشمن شناخت ابزارهای دشمن و همچنین شناخت خود می باشد.<
سرهنگ پاسدار میرزاپور گفت: انشاءالله جوانان عزیز این شهرستان اجازه نخواهند داد فرهنگ بد حجابی و بی حجابی در این شهرستان راه پیدا کند تذکر لسانی را فراموش نکنیم. در پایان خدا قوت عرض میکنم خدمت تمام کسانی که خالصانه کار می کنند و آرزوی صحت و سلامتی برای همه عزیزان از خداوند بزرگ خواستارم.پایگاه اطلاع رسانی سپاه قدس

این خبر را به اشتراک بگذارید :