دكتر گشتي رئیس دانشگاه آزاد واحد فومن و شفت: دانشگاه آزاد اسلامی منشا خیرات و برکات فراوان است/عكس

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت گفت: بحمدالهی دانشگاه آزاداسلامی منشا خیرات و برکات فراوان برای جامعه ایران اسلامی بوده است.

image
به گزارش صبح فومن؛دکتر سید سجاد گشتی در آیین گرامیداشت سوم مردادماه سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت در جمع دانشگاهیان این واحد دانشگاهی افزود: این واحد دانشگاهی با همت و تلاش مسئولان وقت و همکاران و مدیران در سال ۱۳۸۳ با دو رشته تحصیلی کاردانی کامپیوتر و حسابداری برای توجه به نیازهای علمی و فرهنگی و در مجموع دانشگاهی شهرستانهای فومن و شفت راه اندازی شد.
وی بیان داشت: تلاش همه روسا، معاونین، استادان و کارکنان که در طول این ایام در واحد فومن و شفت صادقانه خدمت کرده اند ستودنی و ماندگار است و این روز بهانه ای جهت ارج گذاری به خدمات شایان این عزیزان است.
وی ادامه داد: هم اکنون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت حدود یک هزار و ۸۰۰ دانشجو در رشته های مختلف فنی مهندسی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل علم و دانش و فرهنگ هستند.
دکتر گشتی بیان کرد: در حال حاضر دانشجویان فارغ التحصیل این واحد دانشگاهی، از مدیران و کارشناسان و فعالان عرصه های مختلف در کشور عزیزان ما هستند.

image

وی از تلاش مداوم مجموعه این واحد دانشگاهی قدردانی کرد و خواستار اهتمام بیشتر و بهتر برای ترقی و اعتلای دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت توسط اعضای هیات علمی و کارکنان شد.
در این نشست هریک از اعضا نظرات و پیشنهادهای خود را در ارتباطات فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت بیان کردند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :