حجت الاسلام نوروزيان؛رهبر فرزانه جنگ گسترده علیه اسلام و کشور ما را جنگ احزاب نامیدند/باید در گفتمان فرهنگی دقت شود تا به جامعه صدمه وارد نشود.

نوروزیان

زليخا صفري/به گزارش صبح فومن؛حجت السلام نوروزیان امام جمعه موقت شهرستان فومن در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به سوره اي از قرآن بنام مائده وسفارش خداوند به دوستی و دشمنی گفت:قران به مسلمانان فاصله گرفتن از کفار و مشرکان را توصیه کرده است.

نوروزیان به اتفاقاتی که اخیرا در پیرامون کشور ما می افتد اشاره و اظهار کرد؛تمام تلاشهاروشن کردن اتش نا امنی در کشور است.

امام جمعه موقت شهرستان فومن تاکید کرد؛ایجاد ناامنیتی در کشور زیر سوال بردن خون شهداست.

وی به تحولات در یمن ،سوریه ،بحرین و عراق ….اشاره و افزود:کودتاهای نافرجام در کشور ما و تهدید برای گرفتن امنیت کشور با هوشیاری سربازان گمنام دشمن را از رسیدن به هدف باز می دارد.

وی به سالروز جنگ احزاب جنگی که در صدر اسلام بر پیامبر شامل جنگ بدر،احد و خندق معروف بود اشاره و افزودند:امروز بر علیه جمهوری اسلامی جنگ احزاب را راه انداختند و از همه ابزارها برای بر پایی جنگ احزاب استفاده می کنند.

نوروزیان از تهدید اسلام در تمام عصرها و زمانها اشاره و افزود؛امروز رهبر فرزانه جنگ گسترده علیه اسلام و کشور ما را جنگ احزاب نامیدند.

وی استفاده تجارب پیامبر را در مقابل تهدید که علیه ماست ضروری خواند و گفت؛امروز لازم است مردم ،دولتی ها و نهادها یک خندقی فرهنگی برای مقابله با هجمه دشمن دور کشور کشیده شود و این نیاز به عزم و همت و هم زبانی و …دارد.

امام جمعه موقت شهرستان فومن تصریح کرد، روحیه پهلوانی در عرصه فرهنگی اقتصادی،اجتماعی ایجاد شودتا بر دشمن مسلط شویم.وی با بیان اینکه اگر سیاست مداری اشتباه کرده با روحیه پهلوانی و شهامت عذر خواهی کندگفت:در عرصه فرهنگی هم همین طوربا شهامت اشتباهات گفته شود.

نوروزیان به مشکلات فرهنگی شهرستان اشاره و افزود:تصمیمی اگر در حوزه فرهنگی شهرستان گرفته می شود و ابتر می ماند و عده ای از افراد برای حمایت از جوانان شهر و نداشتن اشتغال ان کار فرهنگی را ناتمام می گذارند گفت:ایا بودن قلیانسرا اشتغال تولید می کند یا عمر جوان را تباه می کند.

وی به گفتمانهای فرهنگی و گفتارها و رفتارهای نخبگان و انهایی که تصمیم گیر و تصمیم ساز و اثر گذارند گفت: باید در گفتمان فرهنگی دقت شود تا به جامعه صدمه وارد نشود.

حجت الاسلام نوروزیان به سالروز عملیات مرصاداشاره و افزود:امروز دشمن برخی تعصباتش بر کشور ماارجا می دهد به دلیل رفتار برخی افراد جامعه است.امام جمعه موقت شهرستان فومن به ماجرای اندلوس و ترویج فحشا و مشروبات و …. اشاره و افزود: امروز برای جمهوری اسلامی برنامه ای که دشمن طراحی کرده طراحی انولوسی است.

نوروزیان به طراحی‌های دشمن در طول  ٣٧ ساله  انقلاب شامل ترور،کشتار جمعی،کودتا،جنگ ۸ساله فتنه و غیرو اشاره و اظهار کرد:امروز دشمن علیه جمهوری اسلامی جبهه ناجوانمردانه فرهنگی ایجاد کرده است.

نوروزیان تاکید کرد، همه هوشیار باشیم و از مشکلات فرهنگی سخن بگویم و همه احساس فرهنگی را در مقابل تهدید فرهنگی افزایش دهیم.

امام جمعه موقت شهرستان فومن تاکید کرد؛زمانی مبارزه با ناهنجاری و تباهی در نقاط کشور پاسخ می دهد که همه یکدل و یک زبان و کمک کنند.

نوروزیان به حصور حلقات صالحین قبل از نماز در مصلا اشاره و افزود:همه مردم بسیجی هستند و باید ومعنای بسیج را بدانند و این شناخت و اگهی دادن به جوانان در حلقات صالحین پشتوانه دینی و پیشگیری از مشکلات است.

نوروزیان مسئول حلقات صالحین در سپاه ناحیه فومن گفت:امروز ما در قلعه رودخان و ماسوله نیاز به کار فرهنگی و حضور پایگاهای بسیج داریم.

وي به شهدای گمنام و کم کاری و کم لطفی ها نسبت به شهدای گمنام اشاره و افزود:ما مدیون حون شهدا هستیم.

امام جمعه موقت شهرستان فومن به شهرکهای صنعتی و تولیدی های تعطیل شهرستان و احیاء انها اشاره و افزود،:این شهرکها با وامهای کلان و راند خوری افتتاح ولی امروز تعطیل است.

ایشان افشای حقوق نجومی را حل مشکلات بیکاری ندانست و گفت،باید به مطالبات مردم مسئولان پاسخ دهند.

وی به گفتمانهای گروها در مورد حقوق نجومی اساره و افزود: گروه اول دلسوزان نظام هستند که می خواهند به نظام کمک کنند و گروه دوم افرادی که مشکل را بر گردن اسلام و انقلاب می اندازند که این ظلم است.

امام جمعه موقت شهرستان فومن برگشت بیت المال و اموال و اشد مجازات را برای انهایی که این خطاها را داشتند را از قوه قضایه خواستار شد

این خبر را به اشتراک بگذارید :