همت مهندسين و گروه مشاوران عمراني نماينده شهرستان براي روند ساخت پروژه پل ورودي فومن

برابر تحقيقات و صحبت با جوانان و مهندسين جوان در شهر فومن به مطالبي در خصوص پل ورودي شهر فومن رسيديم كه پل ورودي شهر فومن تبديل به موضوعي شده كه در همه جلسات،تجمع ها،نشست ها و محافل عمومي از آن بعنوان يك معضل ،مشكل و ناراحتي مردم ياد مي كنند.

image

از ساليان گذشته خيلي از مسئولين اجرايي در راس آن ها نمايندگان مردم در مجلس پيگيري هايي كرده و بعد آغاز به كار مجدد و فعاليت و نيز گرفتن بودجه مدتي كوتاه نگذشته كه مجدد اين پروژه مسكوت مي شد.

با روي كار آمدن حجت الاسلام افتخاري نماينده دوره دهم مردم فومن و شفت در مجلس اين موضوع مجدد شروع به پيگيري و در ابتداي كار روند ادامه احداث را جلوگيري و وي با وزير و معاونين وزير،مدير كل راه و شهرسازي استان و مسئولان مربوطه،مهندسين جوان شهرستان و صاحب نظران جلساتي را برگزار و روند كندي كه اين پروژه در حال انجامش بودند را جلوگيري تا با كارشناسي بهتري اين كار صورت گيرد.

توضيح اينكه اين پل با شن در حال احداث بوده و همچنين صاف نبوده و باتوجه به مسيري كه دارد (اتوبان و ترانزيت)،خودروهاي سنگين بايد از روي اين پل گذر كنند كه بنظر اشتباه و خلاف مي باشد، معضلات ديگر اين پل بماند در خبرهاي ديگر…

حال با توجه به اينكه نماينده فومن و شفت از اين معضل ناراضي و ناراحت بوده با پيگيري سريع از طريق مهندس حميد باقرخواه ازبري مشاور عمراني و گروه مشاوران خود اقداماتي را انجام داده تا جايي كه اين مهندس جوان و دلسوز فومني كه از خيرين اين شهرستان نيز مي باشد سريعاً با مشاوران و اساتيد دانشگاه و افرادي كه در اين امر تخصص داشته و مرتبط با اين رشته عمراني،مهندسي امور شهري و شهرسازي هستند جلسات و نشست هايي را برگزار نموده است.

image

حاصل و نتيجه اقدام مهندس باقرخواه جمع بندي اوليه از اين پروژه بوده و وي با حضور در وزارت راه و شهرسازي و مذاكره با معاون وزير،معاونت عمراني استانداري،مذاكره با مسئولين و مدير كل راه وشهرسازي استان،راهنمايي و رانندگي استان و … مذاكراتي را با مسئولين استاني داشته كه ميتوان گفت با پيگيري نماينده مردم فومن و شفت و حضور وي در وزارت راه و شهرسازي روند پيگيري اين پروژه را تسريع دادند.

طولي نكشيد و با پيگيري جدي در اين خصوص ،مدير كل راه هاي منطقه شمالغرب كشور،مدير كل راه و شهرسازي گيلان وديگر مسئولين بر روي اين پروژه حاضر و اين مسئولين از نزديك با مشكلات و مسائل پيش روي اين پل آشنا شوند تا بتوانند اثر گذار باشند.

image
البته ضمن حضور اين مسئولين ،مردم منطقه و شهر فومن اظهار گله مندي خود را به آنها اعلام و تقاضاي جديت پيگيري در اين امر را خواستار شدند.

در مجموع اين خواسته ،تقاضاي بحق نماينده و مردم شهرستان فومن مي باشد كه ان شاالله با پيگيري جدي در اين حوزه اين پروژه به اتمام برسد.

لازم بذكر است كه صاحب نظران و مهندسين جوان فومني مي توانند نظرات و مطالب كارشناسي خود را در خصوص بهتر به اجرا در آمدن ساخت اين پل از طريق گروه تلگرام (كارگروه عمراني و شماره تماس قيد شده)اعلام تا از اين نظرات استفاده گردد.

https://telegram.me/joinchat/BmrYGgigA0MuOmfiH3dxCg
کارگروه عمرانی فومن
۰۹۱۲۲۱۸۶۹۹۹

این خبر را به اشتراک بگذارید :