به گزارش صبح فومن  با حضور ميرشمس مومني زاده فرماندار فومن ، ايزد دوست مديرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعي صبح يکشنبه ۲۷ ارديبهشت در محل فرمانداري فومن از کارفرمايان نمونه تجليل بعمل آمد.

ميرشمس موئمني زاده فرماندار فومن در اين جلسه با تأکيد بر حمايت از کارفرمايان و توليد داخلي گفت: بايد فرهنگ مصرف کالاهاي داخلي تقويت شود و همه مردم جهت استفاده از اين کالاها تشويق شوند، البته براي توليد کالاي داخلي با کيفيت بايد از توليد کنندگان حمايت و راهنمايي‌هاي لازم به آنان ارائه شود.000

وي افزود: مسوولين و رسانه‌ها نقش زيادي در روشنگري و آگاهي دادن به مردم در خصوص حمايت از توليد کننده گان داخلي  و اجرايي نمودن سياست‌هاي آن دارند.

فرماندار شهرستان فومن در ادامه تصريح کرد: ايجاد شغل و به کارگيري افراد در کارخانه هاي صنعتي توسط کارفرمايان بر زندگي اين افراد تأثيرات مثبت بسياري خواهد داشت که ارزشمند است.

وي ادامه داد: در شرايط فعلي  سياست دولت محترم حمايت از کارفرمايان و کارگران است که بايد تداوم داشته باشد.

در ادامه اين نشست ايزددوست مديرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعي گفت: پايداري بنگاه هاي توليدي و حفظ اشتغال موجود از سياست هاي اصلي وزارت کار و امور اجتماعي است و مسئولين اين وزارتخانه در پي رفع مشکلات واحدهاي توليدي و ارتقاء ظرفيت توليد اين واحدها هستند.

وي گفت: اگر خواهان حمايت  از نيروي کار و حفظ اشتغال موجود هستيم و بايد به اين سمت حرکت کنيم تا روابط في مابين آنها به نحو أحسن حفظ شود.00

ايزددوست تصريح کرد: کارفرمايان و کارگران يکي از ارکان مهم اقتصادي در هرکشوري به شمارمي روند.

مديرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعي استان گيلان افزود : يکي از مشکلات پيش‌رو کارگران بحث اشتغال و مشکلات آن است که بايد به صورت ويژه به آن نگريست و در تلاشيم تا با استفاده از تمامي ظرفيتهاي موجود در استان و کمک هاي استاندار محترم بتوانيم علاوه بر عبور از آسيبهاي وارد شده به اين حوزه در سالهاي گذشته، شرايط را براي نمود عيني شعارهاي دولت تدبير و اميد در سطح استان گيلان فراهم نماييم.

در پايان اين نشست از ۵ کارفرماي برتر شهرستان فومن تجليل بعمل آمد/فرمانداري فومن

این خبر را به اشتراک بگذارید :