بغض غلام شکست!!!مربی تیم فوتسال کاشی سرامیک بهبودی: چرا یکبار هیات فوتبال فومن چارت سازمانی خود را اعلام نمی کند؟!باید از همه ظرفیت های فوتبال فومن استفاده کنند


گله های غلام جهانی پور،مربی تیم فوتسال کاشی سرامیک بهبودی: چرا یکبار هیات چارت سازمانی خود را اعلام نمی کند؟! /باید از همه ظرفیت های فوتبال فومن استفاده کنند/این راهی که فوتسال فومن دارد می رود به ترکستان است!

image
ابراهیم فلاح/به گزارش صبح فومن؛ غلام جهانی پور در حاشیه بازیهای فوتسال جام رمضان فومن اظهار داشت: اینجانب غلام جهانی پور اهل شهر فومن هستم که از گذشته خود در میادین و ورزشگاه های فوتبال نادم و پشیمانم و اعتراف می کنم که با بی توجهی ها اتفاقات خوبی برای فوتبال فومن پدید نیامد اما حالیه آن آدمی نیستم که بودم یا بهتر بگویم نمی خواهم آن آدم با همان ویژگی های اخلاقی و رفتاری باشم ولی چرا با ناعدالتی و بی تجربگی آقایان بخصوص آقای مرآت که تجربه شان از بابک رضایی بالاتر بود خواستیم تیم ها را حذف کنیم.
مربی تیم بهبودی افزود: بنده با همین قصد و نیت و به پیشنهاد عده ای از جوانان شهرم بعنوان مربی در مسابقات فوتسال ماه مبارک رمضان شرکت نمودم؛

image

نام تیم فوتسال ما کاشی سرامیک بهبودی بود؛ این تیم هم خوب بازی می کرد و هم برای خود طرفدارانی داشت که متاسفانه با عدم مدیریت و هدایت مسابقات از سوی هیات فوتبال فومن به سمت حاشیه برده شد! بنده هیچ تقصیری را بر گردن کمیته فوتسال فومن نمی اندازم چون آن ها بچه های جوانی هستند که با نیت خیرخواهانه تازه شروع به کار کرده اند اما روی نوشته حاضر من با آقای مرآت رییس هیات فوتبال شهرستان فومن است که تجربه و سابقه مدیریتی در سطح بالای مدیریت استان را داشته اند؛ به نظر من سر تا پا گناه، ایشان نباید اجازه می دادند که چند تصمیم ناپخته در این دوره از مسابقات گرفته می شد:
اول اینکه؛ نباید اجازه می دادند امیرمحمد فتحی نژاد داور جوانی که خود در دانشگاه آزاد همین شهر تحصیل می کنند بازیهای تیم دانشگاه آزاد را قضاوت نمایند چون خواه ناخواه یک سمت و سویی به طرف آن تیم پیدا می شود یا حداقل اینکه وی را متهم می کنند که سمت و سویی پیدا کرده اند! البته برای این داور جوان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.
دوم اینکه؛ شهرام دلخوش بعنوان مسئول کمیته فوتسال شهرستان نباید پشت تیم فوتسال دانشگاه آزاد بعنوان مربی ایفای نقش می کرد که بعد در حمایت از بازیکنان خود وارد زمین گردد و آن اتفاقات بوجود بیاید و بازکن تیم من را مورد ضرب و شتم قرار دهد و سپس کمیته انضباطی اینجانب که حرمت داری کردم و به گواه و شهادت مسئولین برگزاری همه را به آرامش دعوت نمودم اما کمیته انضباطی من و شهرام دلخوش را مثل هم جریمه کرد و رای یکسان صادر کرد. و روز بدون تماشاگر نیز دوباره بعلت اشتباهات داوری مکرر و مدیریتی ضعیف آب از سر گذشت و مجبور به دفاع از تیم و خارج کردن تیم از سالن نمودم البته حرکت بنده در آن مقطع درست نبود.

image
وی افزود: آقای مرآت باید از همه ظرفیت های فوتبال فومن استفاده کنند و برای ایجاد همبستگی در این فوتبال که سالهاست به فراموشی سپرده شده دست از سیاه و سفید کردن اشخاص بردارند. با اتفاقاتی که در جام رمضان افتاد می دانم که این راهی که فوتسال فومن دارد می رود به ترکستان است!
غلام جهانی پور با طرح این نکته که چرا بازیهای دانشگاه آزاد دارای حاشیه بود ؛ گفت: هر تیمی که با دانشگاه بازی داشت آن بازی دچار حاشیه بود و به گواه همه تماشاگران در بازی همین تیم با ستارگان صومعه سرا نمونه بارز و تکراری چنین اتفاقاتی بود.
وی گفت: سوال من این است که هیات فوتبال شهرستان فومن دارای چه کمیته هایی است و چه کسانی مسئولیت کمیته ها را برعهده دارند و چرا یکبار هیات چارت سازمانی خود را اعلام نمی کند که چی کسی رییس هیات و چه کسی مسئولیت کمیته انضباطی و دیگر کمیته ها را برعهده دارد؟!.

image
در هر صورت آدم ها باید این قدر شجاعت و عقلانیت داشته باشند که از تجربه های خود برای آینده استفاده کنند تا شاید قدم های آینده آن ها بهتر از قدم های گذشته آن ها برداشته شود و خصومت های شخصی را با ورزش قاطی نکنند و جایگاه امثال سعید بخشی زاده ها باید حفظ شود. البته شاید هم خیلی ها پشت بابک رضایی را در این جام خالی کردند که در این خصوص باید خودشان پاسخ دهند…!
وی در پایان گفت: سلامتی و آرامش همه شهروندان عزیزم را خواستارم.

این خبر را به اشتراک بگذارید :