خلیل سندی مربی تیم شهرداری؛دیدار شهرداری با مقاومت از حساس ترین بازی های این هفته کشور می باشد

اختصاصی/مصاحبه صبح فومن؛خلیل سندی مربی تیم شهرداری؛دیدار شهرداری با مقاومت از حساس ترین بازی های این هفته کشور می باشد

DSC06883

صبح فومن/همچنین در ادامه با خلیل سندی کمک مربی این تیم گفتگو نمودیم،دیدار روز یکشنبه با حریف تهرانی را چگونه ارزیابی می نمایید؟

عرض سلام خدمت همه همشهریان عزیز فومنی دارم ،بازی در پیش رو را تقریباً یک بازی حساس و فینالی می بینیم چون یک امتیاز با مقاومت تهران فاصله داریم و اگر پیروز شویم تقریباً صعودمان به لیگ دسته دو حتمی است.

اگر در زمین حریف مساوی نماییم نتیجه بدی نیست اما ما بدنبال برد هستیم.مستحضرید در بازی های نیم فصل اول در زمین های حریف تیم شهرداری فومن خیلی خوب ظاهر شد،البته برایمان فرقی نمی کند چه در خانه و چه در زمین حریف باید بازی خوبی را انجام دهیم که تا کنون اینطور بوده،بازیکنان خوبی هم داریم که در بازی های حساس خوب توپ زده اند.

صبح فومن/با توجه به اینکه آقای فلاح بیان داشتند که ۲ بازیکن مصدوم دارید چه تدابیری برای این مشکل اندیشیده اید؟

خوشبختانه بازیکنان جایگزین خوبی در ترکیبمان وجود دارد شاید ذره ای خلل ایجاد شود اما در مجموع ان شاا… مشکل ایجاد نخواهد شد.

DSC06919

صبح فومن/وضعیت بازیکنان از نظر روحی و جسمی چطور می باشد؟

از نظر روحی متفق القول همه در شرایط خوبی هستند و آرزوی صعود تیم شان را دارند،اول بخاطر خودشان و دوم بخاطر همشهریان و تماشگرانی که همیشه همراه و همیار ما بوده اند،چون اگر دقت داشته باشید تماشاگران چه در بازی های خانگی و چه در بازی های بیرونی همیشه همراه و یار مابوده اند،البته وضعیت مالی تیم خوب نبوده و متاسفانه همین مشکل کمی ناراحت کننده برای بازیکننان است.به موقع پرداخت نشدن حقوق و مزایا در بازی هایی که باختیم بی تاثیر نبوده و در حال حاضر فقط به فکر صعود به لیگ دسته دو کشور هستیم،در سال های پیش طوری بوده که حقوق و مزایای بازیکنان به موقع پرداخت شده اما حال حاضر با توجه به اینکه در شرایطی قرار داریم که در بالای جدول هستیم و به نتایج خوبی رسیده ایم اگر حقوق و مزایا سر موقع پرداخت نشود از نظر روحی و روانی هم به تیم و هم به بازیکنان لطمه وارد می شود. شاید برای بردهای بیرون خانه نتوانسته ایم پاداشی برای بازیکنانمان بگیریم و فکر می کنم در ۲ بازی پاداش ناچیزی که مبلغ آن ۵۰ هزار تومان بوده دریافت شده است.ان شاا… این مشکلات مرتفع گردد و از همشهریان عزیز خواهانیم که ما را تنها نگذارند و از آنها بابت حمایت همه جانبه تشکر می نمایم.

کلیدواژه ها : , , ,

این خبر را به اشتراک بگذارید :