مسأله فلسطین در صدر مسائل دنیای اسلام قرار دارد

ابراهیم زاده

رئیس اداره تبليغات اسلامي فومن و شفت روز قدس را روز همبستگی با مردم مظلوم فلسطین دانست و اذعان داشت: حضور در راهپیمایی این روز، پشتوانه ای برای انتفاضه مردم فلسطین است.

به گزارش روابط عمومی اداره تبليغات اسلامي فومن و شفت، حجت الاسلام علیرضا ابراهیم زاده ۱۰ تیر ۹۵ ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، آن را نماد وحدت و همدلی مردم جهان با ملت ستمدیده و مظلوم فلسطین، و روز تبلور فریاد تنفر و اعتراض جهانیان علیه جنایات رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی دانست.
وی گفت: روز قدس، روز اتحاد مسلمین، روز اعلان همبستگی مسلمانان جهان با مجاهدان غیور فلسطین و یکی از برجسته ترین یادگاران بزرگ امام راحل عظیم الشأن(ره) است که هر ساله با حضور میلیونی مردم روزه دار، قامت پوسیده و پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را به رعشه می اندازد و خواب خوش سردمداران و حامیان گستاخ اش را آشفته می سازد.
امام جمعه موقت شهرستان شفت اضافه کرد: فلسفه اصلی نام گذاری روزی برای قدس توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی، عملیاتی کردن روش برخورد و رویارویی با نظام سلطه بین المللی است؛ نظامی که با بیش از ۶۰ سال تعدی و تجاوز ددمنشانه از خود وقاحت آمیزترین صحنه های کشتار مسلمانان را به نمایش گذاشته است.
حجت الاسلام ابراهیم زاده تاکید کرد: حضور گسترده و حماسی امت خداجوی در راهپیمایی روز جهانی قدس با توجه به بیداری گسترده اسلامی در منطقه، پشتوانه محکمی در تداوم انتفاضه مردم مظلوم فلسطین و در نهایت مانع اصلی سیطره این جرثومه فساد و غده سرطانی بر خاورمیانه است.
رئیس اداره تبليغات اسلامي فومن و شفت خاطرنشان ساخت: این حضور به سردمداران استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس نشان خواهد داد که مسأله فلسطین در صدر مسائل دنیای اسلام قرار دارد و تمامی مسلمانان جهان در سرنوشت آن دخیل هستند.

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :