تشکیل اتاق فکر سرمایه گذاری در شهرستان فومن می تواند نقش موثری در گسترده نمودن اقدامات زیرساختی و حمایتی در حوزه گردشگری داشته باشد.

به گزارش صبح فومن به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان؛ روز گذشته رضا علیزاده به شهرستان فومن سفر کرد و با فرماندار و نماینده مردم این شهرستان در خصوص پروژه های سرمایه گذاری حوزه گردشگری و صنایع دستی دیدار و گفتگو نمود.

16-6-26-172747photo699975422258031007

در این دیدار رضا علیزاده با اشاره به توانمندی های فومن در زمینه گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: بهره مندی از پتانسیل های موجود نیازمند بسترسازی و تعامل با بخش خصوصی می باشد که در این خصوص فعالیت های قابل ملاحظه ای صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تدوین برنامه جامع در حوزه گردشگری مستلزم حمایت از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی است، همبستگی نهادهای دولتی و خصوصی را چشم اندازی در تحقق این اهداف خواند.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان؛ قلعه رودخان و ماسوله را فرصتی مغتنم در جذب گردشگر به شهرستان فومن دانست و گفت: تشکیل اتاق فکرسرمایه گذاری در این شهرستان می تواند نقش موثری در گسترده نمودن اقدامات زیرساختی و حمایتی در حوزه گردشگری داشته باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه فومن به عنوان یک قطب گردشگری با دارا بودن ظرفیت های بالفعل و بالقوه از جایگاه بین المللی برخوردار شده است، خواستار تلاش جمعی مسئولین استان برای رونق گردشگری و گسترش تحقیق و پژوهش برای تعالی این صنعت شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :