در شورا چه خبر مالي است كه اين همه داوطلب دارد/پاسخ عليرضاعليدوست ؛سخنگوي شوراي اسلامي شهر فومن به سوال مطرح شده توسط كاربر تلگرامي 

عليدوست

به گزارش صبح فومن؛اين روزها در شهرستان فومن اخص در شبكه هاي مجازي(تلگرام)شاهد رونمايي از اسامي افرادي هستيم كه مطرح و گمانه زني شده بجهت حضور در انتخابات دوره آتي شوراي اسلامي شهر فومن
با توجه به بالا رفتن شايعه ها و شنيده هاي مطرح شده در صفحات مجازي ،براي مردم سوالاتي را در ذهن ايجاد مي كند كه در شوراهاي اسلامي چه خبر است كه در دوره آينده خيلي از جوانان مايل به حضور در اين عرصه هستند!!
آيا ضعف در شوراهاي اسلامي فعلي ديده اند؟
آيا از جنبه مالي مواردي شنيده اند و يا خبري است كه ميل به حضور دارند؟
و …

به سوال يك فردي بنام آقاي “حسن فلاح بلند طبع” در يكي از گروه هاي مجازي در تلگرام بر خورديم كه سوال وي جالب توجه و شايد حرف خيلي از شهروندان باشد اشاره اي به سوال ايشان خواهيم نمود در سوال ايشان اينطور آمده:

سلام بر فومنیهای اصیل
دوستان يكي بگه تو اين شورا چه خبره كه همه علاقه مندند برند توش،ايشان با توجه به اينكه از فومن دور هستند بيان داشتند:خدارا شكر كه دورم اما دوست دارم بدانم كه چه خبر است كه اين همه كانديدا دارد؟در شورا چه خبر مالي است كه اين همه داوطلب دارد؟

وي در پايان نيز بيان كرد:ممنون كه يك فردي صاف و صادق بدور از خط بازي توضيحي كوتاه ارائه نمايد.

اين سوال واكنش عليرضا عليدوست حقوقدان و سخنگوي خوش اخلاق شوراي اسلامي شهر فومن را در بر داشت

عليدوست در جواب بيان داشت:

به نام خدا

با سلام و ادای احترام،ضمن قبولی طاعات و عبادات ،اتفاقا چیزی که شورای شهر بابت مالی پرداخت میکند تحت “عنوان حق الجلسه”تعریف می شود.

قسمت اعظم این مبلغ معمولا خرج کمک به مراجعات حضوری افراد مستمند و الباقی آن تحت عناوین مختلف از طرف اعضا شورا به نهادها و سازمان ها،اشخاص حقیقی یا حقوقی کمک می شود که به جهت جلوگیری از برخی مسایل در این فراز قابل بیان نیست.

اگر مایل باشید بطور خصوصی به شما اعلام خواهد شد.

البته بیان مبارک شما در جای خود باقی خواهد ماند،هدف بنده به هیچ وجه رد نظر مبارک شما نیست ،چون هرکس حتما براساس وجدان و موازین حقوقی برای گفته های خود مستنداتی خواهد داشت که بنده شایستگی بررسی مدارک شما را حتما ندارم.
اما به عنوان عضو کوچک شورا و صدالبته به عنوان نوکر مردم؛تاکنون نه رانتی در شورا ایجاد نموده و نه چشم براه ایجاد رانت بودم و به سفارش شما عمل کرده و صادقانه می گویم :در شورای شهر هیچ فایده مالی نبوده و نیست.

شهر فومن زادگاه فرزندان شایسته ای است که با تاسی از راهنمایی های انسان های ارزشمند این دیار در عرصه های سیاسی،اجتماعی و غیره منشاء آثار خیر و برکت بوده اند.

بشخصه از شور اشتیاق فرزندان برومند این شهر برای حضور در پارلمان محلی شورای شهر در دوره آینده بسیار خوشحال بوده و به همه کسانی که به هر نحوی از انحا ء ابراز وجود کرده اند خوش آمد گفته و برایشان آرزوی توفیق و سربلندی را دارم.

امید است با راهنمایی های ارزشمند سرورانی چون حضرت عالی؛از بین این جوانان عزیز مدیران لایقی برای آینده و تصدی سایر پست ها از جمله نمایندگی مجلس شورای اسلامی بسازیم؛و ثابت کنیم که”مرغ همسایه غاز نیست”.

در پایان از دقت نظر آن وجود ارزشمند سپاسگزارم وسلامتی شما را آرزومندم و اعتقاد راسخ دارم:میز سبزی که اکنون به عنوان عضو شورای شهر به امانت در اختیار ماست؛مدیون رشادت های سرورانی چون شما بوده است؛یقین دارم با هدیه رای مبارک دوستانی چون شما در خرداد۹۲افتخار حضور در عرصه خدمتگزاری در شورای شهر نصیب من و دیگران شده است .

ان شاالله که لیاقت پاسداری از این اعتماد ارزشمند را داشته باشیم و آفرین اصلی در هر انتخاباتی اول مال مردم است واین بیان گرانمايه را رهبر فرزانه ما فرموده اند که برای من و دیگران باید نصب العین باشد.

ان شالله با کمک همدیگر و با حضور جوانان و عزیزان همشهری در سال آینده شاهد رفاقت خوبی برای کسب کرسی های خدمتگزاری باشیم و ادبیات رفاقت را جایگزین “رقابت کنیم”و اقرار نماییم که ما هرگز بهتر از دیگران نبوده ونیستیم.

برای رسیدن به این هدف مطلوب همراهی و همدلی همه شهروندان را نیازمندیم.

پس قدم برادر برادر تا هم قدم خوب مسیر دوستی ها باشیم.
یا علی مدد
خادم شما علیرضا علیدوست

این خبر را به اشتراک بگذارید :