سرپرست هلال احمر گيلان در فومن؛ظرفيت هاي موجود در شهرستان را شناسايي و برنامه ريزي هايي خواهيم داشت


زليخا صفري / به گزارش صبح فومن؛سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان در اولین بازدید خود از شهرستان فومن بيان داشت: از اینکه در خدمت مردم گیلان هستم افتخار می کنم.

image

مهدی ولی پور افزود: با توجه به اینکه گیلان استانی گردشگر پذیربوده و دارای ظرفیتهای گردشگری بسیاری است این مسائل دست دردست هم می دهد تا شاهد حوادثی باشیم.

وی از بررسی وضعیت امکانات و ایستگاه های موجود برای مقابله با حوادث خبر داد و گفت: امروز به شهرستان فومن آمدیم تا ظرفیتهای موجود را ببینیم و امکاناتی که باید در آینده ایجاد شود را شناسایی و برای آن برنامه ریزی کنیم.

ولی پور از اجرای طرح تابستانه خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت کوهستانی و گردشگری فومن در این مناطق پوشش امدادی را خواهیم داشت.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان از پوشش امدادی در سواحل دریایی نیز خبر داد و گفت: تا جایی که بتوانیم و بضاعت داشته باشیم ورود می کنیم.

گفتنی است ولی پور بعد از دیدار مسئولان فومن جلسه ای با شوراها و معاونین داشت و همچنین از انبارهای امدادی و پایگاههای گوشلوندان و ماکلوان و تازه اباد رودپیش بازدید کرد.

image

امام جمعه فومن در این نشست از سرپرست جمعیت هلال احمر استان خواست تا با توجه به ظرفیت گردشگری شهرستان فومن و کوهستانی بودن بودن آن یک مدیر قوی همچون رجبی رئیس سابق هلال احمر این شهرستان در راس هلال احمر فومن قرار بگیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :