فرماندار فومن ازهمايش كوهنوردي وصعود سراسری ۱۳۰ مدیرکل و کارمند بنیاد مسکن کشور به کوه‌های ماسوله خبرداد


فرماندار فومن با اشاره به برگزاری همایش کوهنوردی در گیلان، از صعود سراسری ۱۳۰ مدیرکل و کارمند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به کوه های ماسوله در این شهرستان خبر داد.

فرماندار
به گزارش صبح فومن؛ میرشمس مومن زاده در جلسه هماهنگی برگزاری همایش کوهنوردی سراسری که عصر سه شنبه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد، با اشاره به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان مسئول برگزاری صعود مدیران کل و کارکنان در سطح کشور است، اظهار کرد: با تصمیم مسئولان گیلان، میزبانی این صعود سراسری به شهرستان فومن داده شد.
وی با بیان اینکه بیش از ۱۳۰ نفر از سراسر کشور در این صعود شرکت می کنند، افزود: از این تعداد ۱۰ نفر مدیران کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان های مختلف هستند.
فرماندار فومن با اشاره به اینکه تاکنون حضور مدیران کل استان های قزوین، کرمانشاه، ایلام، آذربایجان شرقی در این صعود قطعی شده است، خاطرنشان کرد: به همت اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان مقدمات اولیه اعم از خوابگاه و محل اسکان فراهم شده است.
وی در ادامه با تأکید بر همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان برای تأمین هرچه بهتر امکانات و لوازم مورد نیاز برای برگزاری این  همایش، تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را برای میزبانی در خور شأن استان و شهرستان به‌کار ببندیم.
مومن زاده در ادامه به افتتاحیه این مراسم رأس ساعت هشت عصر چهارشنبه در مجتمع «شهید مطهری» شهرستان انزلی اشاره و اظهار کرد: صعود سراسری مدیران کل و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ساعت ۶ صبح روز پنج شنبه درکوه های ماسوله انجام می شود.
فرماندار فومن افزود: با همکاری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کیسه هایی برای جمع آوری زباله در اختیار کوهنوردان قرار گرفته تا در حین کوهنوردی مسیر مورد نظر را نیز پاکسازی کنند.
وی یادآورشد: در این روز برای امنیت مسیر و مهمانان نیروهای انتظامی، هلال احمر و اورژانس و هیئت کوهنوردی شهرستان فومن نیز در طول مسیر حضور خواهند داشت.مهر

این خبر را به اشتراک بگذارید :