سردارجلیلوند درمراسم گرامیداشت فتح خرمشهردرشفت؛ استکبار و صهیونیست در مقابل انقلاب اسلامی به زانو در آمده است.

مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت در حالی ظهر دوشنبه برگزار شد که با حضور گسترده مردم و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به ویژه رزمندگان و خانواده های شهدای عملیات «بیت المقدس» همراه بود.

76922

به گزارش صبح فومن؛در این مراسم که با قرآئت قرآن کریم و نواخته شدن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد یکی از رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس به عنوان سخنران و دو تن از رزمندگان شفتی حاضر در عملیات «بیت المقدس» و حماسه آزادسازی خرمشهر به بیان خاطرات خود پرداختند.

در حاشیه این مراسم نیز به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت نمایشگاه عکس، پوستر و کتاب دفاع مقدس نیز برپا بود.

شکست استکبار و صهیونیست در مقابل انقلاب اسلامی

سردار علی اکبر جلیلوند یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و فرمانده مدافع حرم که به دلایل امنیتی سمتش فاش نشددر این مراسم، اظهار کرد: شهدا گردن همه مردم ایران و انسانیت حق دارند.

وی با اشاره به نقشی که انقلاب اسلامی ایران در جهان ایفا کرده است، افزود: استکبار و صهیونیست در مقابل انقلاب اسلامی به زانو در آمده است.

سردار جلیلوند با بیان اینکه نباید به مطالبی که آمریکا و صهیونیست علیه ایران استفاده می کنند توجه کرد، گفت: استکبار به دنبال خاموش کردن نور انقلاب بود ولی نه تنها موفقیتی در این راه کسب نکرد بلکه هر روز نور انقلاب شعله ورتر شد.

این مسئول به جانبداری برخی از عوامل داخلی از استکبار و ترمیم چهره آن در میان ملت اشاره و تصریح کرد: البته این سخنان از روی بی فکری این افراد بوده و ان شاء الله آنها هنوز در جبهه حق و انقلاب قرار دارند.

وی با بیان اینکه استکبار با تمام ایادی خود در روزهای اول انقلاب برای سرنگونی آن توطئه می کرد، افزود: مردم، سپاه، بسیج و ارتش نیروهای بودند که در مقابل این توطئه ها قدم علم کرده و موجب شکست دشمنان شدند.

حذف روحیه شهادت طلبی در جامعه دسیسه دشمن

سردار جلیلوند با بیان اینکه رمز پیروزی ما تفکر و روحیه بسیجی است، اظهار کرد: هرکدام از آن توطئه ها می توانست حکومتی را نابود کند.

وی همچنین به حضور افراد نفوذی در بدنه انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: «ناخدا افضل» یکی از افراد حزب توده بود که به عنوان نفوذی واردشد ولی با تلاش نیروهای بسیجی و سپاهی شناسایی و حزبی که ساواک با آن همه قدرت موفق به نابودی آن نشد را نابود کرد.

فرمانده مدافع حرم با اشاره به اینکه ملتی که شهادت داشته اسارت را نمی پذیرد، افزود: امروز دشمن به دنبال حذف همین روحیه شهادت طلبی در بین مردم به ویژه جوانان است.

به گفته این مسئول دشمن می خواهد با جایگزینی رفاه طلبی  به جای شهادت طلبی مسیر انقلاب را منحرف کرده و اگر روزی کشور به این نقطه برسد انقلاب تمام است.

وی در ادامه به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه نفوذ دشمن اشاره و خاطرنشان کرد: این نفوذ از نوع «نفوذ فرهنگی» است و به همین دلیل بوده که برادرمان و همسنگرانمان در جبهه مقاومت می جنگند.

اعتماد به نفس و ایمان به خدا دو ویژگی که امام راحل به ما عطا کرد

جلیلوند با بیان اینکه تأسی از همین روحیه جهاد و شهادت طلبی در بین رزمندگان جبهه مقاومت نیز وجود دارد، اظهار کرد: روحیه شهادت طلبی و انقلابی یعنی از دنیا گذشتن و به فکر خدا بودن و همه کسانی که دل در گرو این انقلاب دارند در حیات طیبه زندگی می کنند.

وی با اشاره به اینکه در هیچ کجای دنبا انقلاب اسلامی ایران را بدون نام حضرت امام خمینی (ره) نمی شناسند، تصریح کرد: این نشان دهنده تسخیر کردن قلب ها توسط امام راحل است.

رزمنده دفاع مقدس به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اعتماد به نفس و ایمان به خدا دو ویژگی مهمی است که امام خمینی (ره) به مردم ایران عطا کرد.

وی ادامه داد: همین دو ویژگی بود که موجب حضور پرشور و حماسی مردم عادی، نیروهای بسیج، سپاه و … در جبهه های هشت سال دفاع مقدس شد.

هدف اصلی استکبار از جنگ در سوریه، ضربه به انقلاب اسلامی

سردار جلیلوند با اشاره به عملیات «الی بیت المقدس» و حماسه آزادسازی خرمشهر، افزود: این عملیات فقط مختص آزادسازی خرمشهر نبود بلکه به این منظور «الی بیت المقدس» نامیده می شود که باید به فریاد همه مظلومان جهان اعم از فلسطین، سوریه، یمن و بحرین و…نیز برسیم.

وی هدف اینگونه عملیات ها را نابودی استکبار و صهیونیست عنوان و خاطرنشان کرد: امروز نیز «جبهه مقاومت» به دنبال همین هدف است.

فرمانده مدافع حرم با بیان اینکه نقش دشمن در به راه اندازای جنگ سوریه ایجاد اختلاف در بین شیعه و سنی است، اظهار کرد: آنها به دنبال نابودی سوریه و تجاوز به ایران بودند.

وی با اشاره به اینکه حضور استکبار و صهیونیست در سوریه فقط برای قطع کردن ارتباط انقلاب اسلامی با فلسطین، لبنان و حزب الله است، گفت: نشانه و هدف اصلی استکبار نابودی انقلاب اسلامی است.

به گفته این مسئول به همین دلیل است که امروز مستشاران ما در سپاه و ارتش خاکریزهای را به سوریه منتقل کرده تا سدی در راه رسیدن استکبار به هدف شومش شوند.

وی به شهادت نیروهای ایرانی در «جبهه مقاومت» اشاره و تصریح کرد: نیروی ایرانی با نام مستعار «عمار» در جنگ سوریه حضور داشت که لشکرش اورا به اندازه هزار نفر می دید و سردار سلیمانی در دیدار با همسرش وی را «مالک اشتر» خود در سوریه خواند.

در پایان این مراسم از چهار خانواده شهید و چهار رزمنده شفتی حاضر در عملیات «بیت المقدس تجلیل و تقدیر به عمل آمد.مهر

این خبر را به اشتراک بگذارید :