مجيد غفاری رئیس هلال احمر شفت از برگزاري انتخابات شوراي اجرايي هلال احمر اين شهرستان خبر داد/عکس

مهدی عباسپور / به گزارش صبح فومن؛جمعیت هلال احمر شهرستان شفت در گفتگو با ما گفت : در هفته هلال احمر با برنامه های متنوع در سطح شهرستان ارائه نماییم .

image(3)

مجید غفاری افزود : اجرای المپیاد طرح دادرسی امدادگران هلال احمر شفت منتخب در مسابقات استانی و شرکت در المپیاد ملی دادرسی در استان هم برای پسران و هم دختران بمناسبت این هفته در شهرستان اجرا نمودیم

وی اضافه کرد : در مسابقات اعیاد شهرستانی ۲ مدرسه یکی دبیرستان پایه اول شهید احمد سرگوراب و یک مدرسه دخترانه حضرت قاسم(ع) ملاسرا منتخب شرکت در المپیاد استانی گردیدند .

وی خاطر نشان کرد : جهت توان افزایش امدادگران از نظر علمی و عملی یک کارگاه آموزشی یک روزه برای امداد گران برگزار شد که افتخار میزبانی با جمعیت هلال احمر شفت بود که حدود ۱۰۰ امدادگر از مسیر روستای امام زاده ابراهیم پیاده روی و جنگل نوردی به همراه آموزش مکان یابی مصدوم و آموزش گره ها و حمل ها و CPR و همچنین نحوه برخورد با آسیب دیدگان آموزش های لازم صورت گرفته شد و پس از نماز و بنابراین به ۳ تیم که رتبه های لازم را کسب نمودند جوایزی اهداء گردید.

جمعیت هلال احمر شهرستان شفت تشریح کرد : طرح ویزیت رایگان جهت شناسایی افراد که دارای دیابت و فشار خون بودند ،ایستگاه سلامت مدت یک روز در مرکز اصلی شهر مجامع با حضور امدادگران به مردم خوب شهرستان امدادرسانی گردید.

وی تشریح کرد : در روز جمعه ۲۴ اردیبهشت چهارمین دوره انتخابات جمعیت هلال احمر شفت با حضور اکثریت اعضای فعال جمعیت هلال احمر شفت برگزار گردید تا ۴ نفر بعنوان اعضای شورای اجرایی و یک نفر بعنوان بازرس برای مدت ۴ سال انتخاب شدند.

مجید غفاری در خاتمه ضمن تشکر از مسئولین شهرستان و امدادگران فعال جمعیت افزود : در طول هفته جمعیت هلال احمر جهت آشنایی عموم با جمعیت هلال احمر و اهداف آن دوره های کمکهای اولیه امداد در مدارس اجرا گردید.

image image(1) image(2)

این خبر را به اشتراک بگذارید :