استاندار گیلان؛برنامه‌های سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) شکل مردمی به خود بگیرد

استاندار گیلان با اشاره به جدیت و همت مسئولان نظام در برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال، افزود: معتقدیم اگر برگزاری برنامه‌ها شکل مردمی به خود بگیرد، قطعا اثرگذارتر خواهد بود.

استاندارنجفی

به گزارش صبح فومن؛ دکتر محمدعلی نجفی در جلسه هماهنگی ستاد بزرگذاشت ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات استانداری گیلان برگزار شد، با تاکید بر لزوم پاسداشت میراث گرانبهای انقلاب و نظام اسلامی، اظهار کرد: اندیشه‌های امام خمینی(ره) در شکل‌گیری انقلاب باید برای جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

وی با اشاره به جدیت و همت مسئولان نظام در برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال، افزود: معتقدیم اگر برگزاری برنامه‌ها شکل مردمی به خود بگیرد، قطعا اثرگذارتر خواهد بود لذا مدیران دستگاه‌های دولتی نقش هماهنگ‌کننده و تسهیل‌گری داشته باشند.

استاندار گیلان با بیان اینکه انتقال فرهنگ و ارزش‌های انقلاب هجمه‌های غرب را خنثی می‌کند، یادآور شد: تبیین سیره و اندیشه‌های رهبران عقیدتی و سیاسی همواره مورد توجه ملت‌ها قرار گرفته است. در این میان، امام خمینی(ره) نه تنها به عنوان معمار کبیر انقلاب ایران، بلکه در دیدگاه بسیاری از مردم جهان، دارای جایگاه ویژه‌ای است.

دکتر نجفی اعزام کاروان پیاده به مرقد امام(ره) را نشان‌دهنده عمق ارادت و علاقمندی گیلانیان به ولایت دانست و خاطرنشان کرد: ایام مبارک ماه شعبان و رمضان فرصت مناسبی برای بهره‌گیری فرهنگی از ظرفیت مساجد و ائمه جمعه و جماعات جهت معرفی این شخصیت بزرگوار است.ایسنا

این خبر را به اشتراک بگذارید :