امام جمعه موقت فومن بيان داشت؛به شعارامسال توجه داشته باشيم/ برجام به همه فهماند که راه برون رفت مااين است كه به داشته هاي خود تكيه و به جوانانمان اعتماد كنيم.

زليخا صفري/ به گزارش صبح فومن؛حجت الاسلام نوروزیان امام جمعه موقت شهرستان فومن در خطبه نماز جمعه امروز با بیان اینکه امروز اگر به اطراف خود نگاه کنیم ابوجهل ها و شمر صفت ها را می بینیم که نه سخن حق و نه نصیحت را می پذیرند .

نوروزیان
وي گفت به قول امام حسین(ع) اینها شکمشان از مال حرام پر شده و به انسانهای حق گرا اتحام می زنند و به استفاده دشمن از ابزارهای متعدد رسانه ای و شبکه های اجتماعی اشاره و افزود:انها با قدرت در مقابل حق گویان مي اييتند.

نوروزیان به هفته معلم و شهادت استاد مطهری که در سپاه به عنوان هفته عقیدتی و در کشور هفته معلم است اشاره و تاکید کرد،به گفته مقام معظم رهبری اثار مطهری همه قابل استفاده و در عصری که جوان مورد تهاجم است باید به این اثار توجه شود.

امام جمعه موقت شهرستان فومن به ۱۷اردیبهشت روز بسیج سازندگی اشاره و افزود اقتصاد یکی از تنگه های حساس است و یکی از تنگه هایی که دشمن می تواند به ما ضربه وارد کند اقتصاد است.

وی مباحث فرهنگی را در برابر تهاجم فرهنگی دشمن اولویت دانست وگفت: باید به شعار سال اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل است همه توجه کنیم.

امام جمعه موقت به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان سپاه اشاره و افزود: حضرت آقا در این دیدار تاکید کرد هر جا قسمتی از کشور و ستون كشور بلرزد ما ان را به ستون سپاه متصل می کنیم.

امام جمعه موقت شهرستان فومن به بسیج سازندگی و نقش ان در ارائه خدمات و ایجاد شغل و محرومیت زدایی و… اشاره و اظهار کرد؛اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخش اقتصاد کشور است.

وی پیشرفت همه جانبه اقتصاد را در تمام زمینه ها استفاده از ظرفیت‌های موجود دانست و گفت اگر کسانی از اقتصاد مقاومتی به عنوان شعار نگاه کنند امروز بدانند که راهبرد نظام مقدس اسلامی تحقق این شعار با دست در دست هم نهادن است.

نوروزیان به دستاوردهای برجام اشاره و گفت:اولین دستاورد برجام به ما ثابت کرد که فقط با اقتصاد مقاومتی به دست اوردها دست پیدا کرد و دوم اینکه برجام چهره واقعی دشمن استكباری را برای انهایی که تردید در دشمنی داشتند روشن کرد.

نوروزیان با اشاره به اینکه اگر چه برای حفظ نظام و روشنگریها هزینه هایی شد ولی دستاورد ما خوب بود.

وی تصریح کرد؛ برجام به همه فهماند که برای برون رفت باید به داشته ها ی خود تکیه و ايستاد و همت را بالا و به جوانان اعتماد کنیم تا اهداف تحقق پیدا کند.

نوروزیان شناسایی چهره دشمن را از دیگر دست اورد برجام خواند گفت:باید دقتها را افزایش دهیم.

امام جمعه موقت شهرستان فومن به ۱۹ اردیبهشت روز صلیب سرخ و هلال احمر را گرامي داشته و اشاره و افزود:این جمعیت وظیفه تسکین مردم و پیشرفت بهداشت و سلامت را دارد.

وی به ۲۱ اردیبهشت و روز پاسدار هم اشاره و افزود:سپاه پاسداران نشان داد که سرباز گوش به فرمان و در عرصه بازدارندگی ،فرهنگی،نظامی و سازندگی به موفقیتهایی رسیده است.

نوروزیان قدرت بازدارندگی را پشتوانه برای کشورها به ویژه کشورهای محروم خواند و اظهار کرد:موشک دوربرد سپاه وحشتی در قلب دشمن ایجاد کرد که کسی جرات کج نگاه کردن را ندارد.

مسئول حلقات صالحین سپاه فومن به قدرت ایمان ملت و قدرت بازدارندگی سپاه و جوانان اشاره و گفت:سپاه با ایجاد حلقه های صالحین و فعال کردن مساجد و برگزاری یادواره ها فرهنگ اسلام ناب را تا جایی که در توان بود گسترش داد و به برخی دل نگرانی ها اشاره و گفت:این شهر، شهر عالم پرور است و شهر توریستی و مورد هجوم اماج حملات فرهنگی است باید در مقابل این هجمه ها کار فرهنگی صورت گیرد.

نوروزیان با بیان اینکه نکند برای کارهای دیگر وقت و بودجه داشته باشیم ولی برای چنین کارهای فرهنگی و یادواره و راهیان نور بودجه ها کم و یا نداشته باشیم این یادواره ها،یادواره فرهنگ ایثار و شهادت است.

نوروزیان به برخی کم لطفی ها در کنگره ۸هزار شهید اشاره و افزود؛اقایانی که بر صندلی ریاست تکیه زدند بدانند این صندلی و امنیت آن از خون شهدا است پس به وظیفه خود عمل کنند.

وي افزود؛کسی حق ندارد در این شهر بگوید که من کمک می کنم و شما نباید حرفی بزنید و فقط حرف حرف ما باشد.این در حالی است که یادواره باید از شهدا و اهدافشان حرف زده شود.

ایشان شهادت را نجات ما از بی تدبیریها خواند و گفت:شهدا جان دادندتا نظام اسلامی و دینی بماند.

وی آرزو کرد تا همگان توفیق دشمن شناسی و عمل خوب به همه مااعطا کند تا از مال خود برای حفظ دین و اسلام مایه بگذاریم.

نوروزيان به مراسم رحلت ملکوتی ایت ا… بهجت (ره)اشاره و افزود : این مراسم روز پنجشنبه در مسجد ولیعصر فومن برگزار می شود لذا از همه مردم شهر و استان دعوت می کنیم که حضور فعال داشته باشند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :