SONY DSC

علی ولیزاده ابتدا با تبریک روز شوراها ، هفته جهانی کار و کارگر و ولادت امام علی (ع) روز پدر را تبریک گفت و افزود: ان شاء ابا همدلی و همزبانی اعضای شورا و شهردار بتوانیم شهری آباد داشته باشیم و هرچه بیشتر بتوانیم به شهروندان محترم خدمات رسانی نماییم.

عضو شورای شهر فومن گفت: شورای شهر دوره چهارم متشکل از فکرهای جدید و تحصیلکرده است و امیدوارم بتوانیم با همفکری و همدلی و همزبانی باقیمانده عمر شورا را بدون حب و بغض و حاشیه ادامه دهیم و مصوباتی در خور شان مردم عزیز فومن داشته باشیم و خدمت رسانی بیشتری در مدت باقیمانده شورا داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه شهر فومن ورودی دو قطب گردشگری ماسوله و قلعه رودخان می باشد دعوت از سرمایه گذاران داشته باشیم تا بتوانیم حداقل نام و شان فومن را حفظ کنیم.

وی با یاد و خاطره مرحوم کیومرث صابری فومنی گفت: در روزهای پیش رو مناسبت های مختلفی داریم که ۱۱ اردیبهشت را که سالروز وفات کیومرث صابری فومنی معروف به گل آقای ملت ایران می باشد را گرامی می داریم و روز معلم و همچنین تولد مولا علی (ع) می باشد که روز پدر است که برای همه پدران آرزوی صحت و سلامتی و برای پدران از دست رفته آرزوی بخشش و رحمت دارم و از جمله پدران بزرگواری هستند که از قشر کارگر جامعه محسوب می شوند که جا دارد از طریق این رسانه به همه کارگران زحمتکش خسته نباشید بگویم.

ولیزاده گفت: شهرداری با همیاری شورای شهر با توجه به مشکلات مالی که در اکثر شهرها وجود دارد می کوشد تا به عمران و زیباسازی و آسفالت و لکه گیری شهر بپردازد تا خدمات بیش از پیش به شهروندان ارایه گردد.

وی در خاتمه گفت: از کلیه کسانی که در دوران نقاهت اینجانب به عیادت من چه در بیمارستان و چه در منزل آمدند و نهایت لطف و محبت را داشتند تقدیر و تشکر می نمایم واز صمیم قلب برایشان آرزوی سلامتی و کامیابی دارم و سال ۹۴ را سال سربلندی برایشان آرزومندم/ براهیم فلاح

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :