به مناسبت آغاز هفته عقیدتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه همراه با تعدادی از نیروهای پایور با امام جمعه فومن دیدار نمودند

3 (2)

به گزارش صبح فومن به مناسبت آغاز هفته عقیدتی حجه الاسلام حسینی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فومن و جمعی از نیروهای پایور سپاه ناحیه فومن با حضور در دفتر امام جمعه با حجه الاسلام صفوی دیدار نمودند .

حجه الاسلام حسینی ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه به بیان برنامه های  سپاه ناحیه فومن در این هفته پرداخت و گفت : برنامه های هفته عقیدتی سیاسی بصورت حوزه محور  و در سطح محلات برگزار خواهد شد . وی سپس افزود :  تبیین تفکر استاد شهید مرتضی مطهری در سطح جامعه بیشتر مورد توجه قرار گیرد و تاکید کرد آحاد جامعه می توانند با مراجعه به آثار شهید مطهری  پاسخ بسیاری از سئوالات خود را در آن بیابند.

مسئول نمایندگی ولی فیه در سپاه ناحیه فومن مسائل فرهنگی شهرستان را اشاره  نمود و گفت : باید برنامه ریزی فرهنگی در این راستا صورت بگیرد ؛ مکان های گردشگری ماسوله و قلعه رودخان  باید توجه بیشتری لحاظ گردد .

حجه الام حسینی سپس در خصوص هفته بسیج سازندگی افزود : ۲۵ مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در سال گذشته ساخته شد و ان شاء الله ۸۰ مسکن محرومین دیگر در سال ۱۳۹۵ ساخته می شود وی ادامه داد : بسیج سازندگی توانسته است در بسیاری از عرصه ها حضور پیدا کند و دولت را  یاری نماید  ، تا کنون بیش از ۵ دهنه پل در شهرستان ساخت ، تسهیلات اقتصاد مقاومتی به بسیجیان ارئه دهد و بیش از ۳۵۰ مورد اشتغالزایی ایجاد نماید .

حجه الاسلام صفوی صفوی یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری را گرامی داشت و گفت: آثار شهید مطهری بسیار مفید و ارزشمند است و پایه های فکری نظام جمهوری اسلامی بر مبنای افکار شهید مطهری بوده است .

امام جمعه شهرستان فومن بحث اعتقادی در جامعه را بسیار مهم دانست و گفت : سپاه وبسیج توانسته از این حیث اول خود و سپس در جامعه اثر گذاری مطلوب داشته باشد و تاکید کرد اول باید خود را حفظ نموده ، عقیده خود را قوی کنیم سپس در جامعه اثرگزاری داشته باشیم .

حجه الاسم صفوی افزود : انقلاب اسلام رویش های خوبی داشته و رو به رشد است ؛ امروز شهدای مدافع حرم نمونه و شاخص جوانان ما هستند/روابط عمومی و تبلیغات سپاه

3 (1)

این خبر را به اشتراک بگذارید :