فرمانده سپاه فومن با انتقاد از مسئولین شهرستان گفت:در راستای اجلاسیه ۸۰۰۰ شهید استان گیلان تا کنون یک گام بر نداشته اند

2-3

فرمانده سپاه ناحیه فومن در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت و شورای حوزه مقاومت شهید دستغیب شهری بر تقویت روحیه جهادی فرماندهان بسیج تاکید کرد و  افزود : باید در سال ۹۵ کار تحولی انجام دهیم ؛ وی ادامه داد ۵۴ قطعه زمین برای ساخت پایگاه های مقاومت در سطح شهرستان تهیه گردیده و ساخت آنها شروع شده است . سرهنگ میرزاپور تاکید کرد برای کار تحولی به مکان تحولی نیاز داریم ؛ مسجد،مزار شهدا و پایگاه های مقاومت مکان های تحولی ماست

سرهنگ پاسدار فردین میرزاپور گفت با تبعیت از افکار واندیشه های امام  باید مانع تحریف آن افکار و آرمان در سطح جامع شویم. وی بر تاکید مقام معظم رهبری بر بصیرت افزایی و جلوگیری از تحریف و اندیشه های امام خمینی (ره) اشاره نمود و افزود : متاسفانه جمله دنیای امروز دنیای مذاکره است نه دنیای موشک ! از سوی کسانی مطرح می شود که به دنبال تحریف آرمانهای امام امت هستند . وی خطاب به جمع حاضر گفت : ما سرباز ولایتیم و همیشه گوش به فرمان ولی فقیه زمان مان هستیم و باید در مقابل این تحریف ها بایستیم و روشنگری نماییم .

فرمانده سپاه ناحیه فومن تاکید کرد آمریکا مورد اعتماد نیست ؛ امروز با برجام نا فرجام خاکریزهای آمریکا در کشور ما مشخص است ؛ افزون بر آن ما باید نگاه مان به داخل کشور باشد و با استفاده از اقتصاد مقاومتی از این مقطع حساس عبور کنیم

سرهنگ پاسدار میرزاپور با انتقاد از مسئولین شهرستان گفت : در راستای اجلاسیه ۸۰۰۰ شهید استان گیلان تا کنون یک گام بر نداشته اند؛ هیچ تلاشی در جهت پر رنگ کردن ارزشهای انقلاب ننموده اند ؛ در اعزام راهیان نور بیش از ۷۰ میلیون تومان هزینه گردید اما تا کنون هیچ اقدامی در جهت تامین هزینه کرد برای این کار بزرگ فرهنگی تخصیص نداده اند .

فرمانده سپاه ناحیه فومن گفت : در مراسم پیش گنگره ۸۰۰ شهید ؛  شهدای روحانی شهرستان به سخنران مراسم که دیدگاه های حضرت آقا را برجسته نمود؛ اعتراض داشتند و مطالبی را در جراید مطرح نمودند سخنران ، سپاه و بسیج را فتنه گر معرفی نمودند ؛ دوست دارند در جلسات سکوت اختیار کنیم !

سرهنگ میرزاپور در ادامه تاکید کرد امروز همه ما مدیون خون شهدا هستیم ؛ وقتی فرزندان شهدای مدافع حرم رو می ببینیم می توانیم به سادگی از کنارشان بگذریم ؟! مسئولین شهرستان در موقع مسئولیت گرفتن بسیجی هستند !  وی خطاب به آنها افزود: امروز ریس جمهور ما آمریکا را دزد سرگردنه خطاب می کند ، تازه فهمیدند ، این همه حضرت آقا تاکید کرد تازه فهمیدند ؛ چه بلایی بر سر صنعت هسته ای آوردند ، برجام چه فرجامی داشت ؟!

فرمانده سپاه ناحیه فومن گفت: دومین سالگرد شهدای گمنام ماسوله را در پیش داریم ؛ فقط به کف سازی مزار آنها بسنده کردند وی در ادامه با انتقاد از وضع بد حجابی و بی حجابی در سطح شهرستان تاکید کرد با توجه با وضعیت گردشگری شهرستان باید با این آسیب های فرهنگی برخورد شود وی بد حجابی را در مغازه ها ،خیابان ها و برخی از ادرات را قابل توجیه ندانست و خواستار برخورد با آنها شد .

سرهنگ میرزاپور خطاب به فرماندهان پایگاه گفت : هر جار ارزشهای انقلاب کم رنگ شود ؛ سپاه و بسیج آنجا را پررنگ می کند وی تاکید نمود با روحیه جهادی باید تحولی در جامعه توسط بسیجیان ایجاد شود .روابط عمومی و تبلیغات سپاه

این خبر را به اشتراک بگذارید :