استاندار گیلان از پایان مرحله دوم انتخابات مجلس در گیلان خبرداد

مدت زمان اخذ رای مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های رشت و رودبار پایان یافت.

استاندارنجفی

به گزارش صبح فومن؛ محمدعلی نجفی، استاندار گیلان دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات، با اشاره به اختیاری که وزیر کشور به استانداران در خصوص اظهار کرد: مدت زمان اخذ رای مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های رشت و رودبار پایان یافت.

وی افزود: زمان انتخابات در شهرستان رودبار و شعب روستایی رشت ساعت ۲۱ پایان یافته بود و در شعب شهری شهرستان رشت نیز ساعت ۲۲ پایان یافت.

استاندار گیلان گفت: تأکید می گردد اعضای شعب اخذ رأی موظفند نسبت به اخذ رأی تا آخرین نفراتی که در شعبه حضور دارند اقدام نمایند به نحوی که کلیه مراجعه کنندگان بتوانند رأی خود را به صندوق بیندازند.

نجفی همچنین از تلاش‌های اعضای شعب اخذ رأی، نمایندگان فرماندار، ناظرین شورای نگهبان، بازرسان ستاد انتخابات، نمایندگان نامزدها، نیروهای نظامی، انتظامی و محافظین صندوق‌ها و بویژه اهالی رسانه و خبرنگاران در فرآیند برگزاری انتخابات قدردانی کرد و گفت: در رأس همه این افراد باید از مردمی که با احساس مسئولیت در انتخابات شرکت کردند، تشکر کنم.

استاندار گیلان افزود: با توجه به پایان زمان اخذ رأی شمارش آرا در شعب اخذ رأی آغاز شده و تلاش می‌کنیم تا صبح فردا نتایج انتخابات را به اطلاع مردم برسانیم.

وی تأکید کرد: با پایان رقابت‌های انتخابات تقاضای بنده از همه اندیشه‌ها، جریان‌های سیاسی، نامزدهای محترم و هواداران آنان این است که با تفکر واحد تلاش برای پیشرفت و توسعه گیلان را با همدلی و همگرایی افزون کنیم.ایسنا

این خبر را به اشتراک بگذارید :