رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فومن از صدور بیش از ۱۰ هزار سند روستایی در این شهرستان خبر داد

 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فومن با اشاره به اجرای طرح صدور سندهای روستایی، گفت: در سال گذشته بیش از ۱۰ هزار سند روستایی دراین شهرستان صادر شده است.

ميرزايي

به گزارش صبح فومن؛عسگر میرزایی دورودخانی با بیان اینکه طرح هادی با هدف توسعه، تغییر وضعیت و ساختار روستاها اجرا می شود، اظهار کرد: بهسازی محیط روستایی، ارتقای سطح بهداشت و هدفمندسازی ساخت و ساز در روستاها از دیگر اهداف اجرای طرح های هادی روستایی است.

وی به اجرای طرح هادی در ۱۲ روستای شهرستان فومن در سال گذشته اشاره کرد و افزود: برای اجرای این طرح ها بیش از یک میلیارد تومان اعتبار هزینه شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فومن تعمیر، بازسازی و ساخت واحدهای آسیب دیده را یکی از فعالیت های این نهاد برشمرد و خاطرنشان کرد: در همین راستا هشت هزار میلیون ریال در قالب ۶۵۰ فقره تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) به واحدهای مسکونی آسیب دیده کمک های بلا عوض نیز پرداخت می کند، اظهار کرد: در سال ۹۴ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فومن به ۲۵۰ نفر در مجموع ۲۸۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت کرد.

میرزایی صدور سندهای روستایی را یکی از مطالبات مهم چند سال اخیر مردم روستاها دانست و گفت: خوشبختانه توانستیم در سال گذشته برای ۱۱۷ روستای شهرستان فومن بیش از ۱۰ هزار سند روستایی صادر کنیم.

به گفته این مسئول دو هزار پرونده نیز برای صدور سند روستایی در دست اجرا است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :