رییس ارشاد اسلامی فومن از برگزاری جشن بزرگ مولود کعبه در سینما طلوع فومن خبر داد

یوسف نیک انجام با اعلام این خبر گفت: بمناسبت فرارسیدن  میلاد  باسعادت اولین اختر امامت و  ولایت حضرت علی (ع) و گرامیداشت  مقام  شامخ پدر، جشن بزرگی تحت عنوان جشن  مولود  کعبه و همچنین اکران فیلم ۵۰ کیلو آلبالو  باحضورمسوولین و کارکنان ادارات، نهاد ها  ،خانواده های شهدا و هنرمندان  شهرستان ،غروب امروز سه شنبه در سینما طلوع فومن برگزار شد.

EmamAli_sedayezarand.ir01

وی با اشاره به جایگاه و شخصیت والای حضرت علی (ع)، رمز ماندگاری و محبوبیت حضرت علی (ع) را اخلاص خدایی وجود آن امام  بزرگوار دانست.

نیک انجام افزود: امام علی علیه السلام، شخصیت بزرگی است که همه فرقه ها و گروه های اسلامی، بر سر عظمت، ویژگی ها و شأن والای ایشان در اسلام، اتفاق نظر دارند به همین سبب می توان امیرالمومنین را به عنوان منشا وحدت میان مسلمانان می توان معرفی کرد.

این مسوول بر الگوپذیری از مولای متقیان تاکید و تصریح کرد: پدران امروز و آینده جامعه ما باید به این شخصیت اقتدا نمایند و در زندگی خویش از شیوه زندگی ایشان بهره مند شوند.

وی با اشاره  بر اینکه نسل جوان باید سبک و شیوه زندگی حضرت علی (ع) را به عنوان اسوه و الگوی زندگی خود قرار دهند، افزود: اگر جوانان و نوجوانان سیره واقعی حضرت علی (ع) را در جامعه پیاده سازند شاهد ریشه کن شدن تمامی تهاجمات فرهنگی مبتذل غرب باشیم.

اکران فیلم ٥٠ کیلو آلبالو ، تجلیل  از هنرمندان، تجلیل از  کارکنان مرد اداره  و اهداء هدیه  به  اسامی که مزین  به نام و یا القاب علی  از جمله  برنامه های پیش بینی شده برای این برنامه می باشد.روابط عمومی ارشاد

این خبر را به اشتراک بگذارید :