فرماندار فومن؛ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از آثار ماندگار و از یادگاری های ارزشی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش صبح فومن؛ فرماندار فومن صبح امروز یکشنبه ۲۹فروردین و در در سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی امام خمینی( ره)، اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از آثار ماندگار و از یادگاری های ارزشی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران است.

فرماندار

فرماندار فومن اظهار کرد: بنیاد مسکن ابتدا با فرمان امام(ره) با هدف کمک به مسکن محرومین و نیازمندان تاسیس شد.
وی با بیان اینکه تدریجا حیطه وظایف و مسئولیت‌ها و اختیارات بنیاد مسکن توسعه پیدا کرد، افزود: اجرای طرح‌های هادی و خدمات جانبی نقش مهمی در خدمت به مردم و توسعه روستایی ایفا می‌کند.
فرماندار فومن با بیان اینکه در اراتباط با مسکن نیاز مردم تامین نشده است و شهرستان فومن نیاز به کار بیشتری دارد، گفت: یکی از درخواست‌های پیگیرانه مردم در روستاها در راستای اسناد روستایی است و علاقه‌مند به تسریع صدور آن هستند.

4_0
مومنی‌زاده با بیان اینکه فومن یکی از ۵ شهرستانیست که حواله قیر رایگان برای ۳۰کیلومتر راه روستایی حواله شده است، تصریح کرد: باید با پیگیری‌های لازم این میزان راه روستایی را به ۵۰ کیلومتر رساند.

وی با بیان اینکه هدف از تشکیل این بنیاد تأمین مسکن محرومان بوده تصریح کرد : این نهاد متولی توسعه ، عمران روستاهای کشور و ساخت واحدهای مسکونی شهرها در چارچوب سیاست های برنامه های دولت محترم تشکیل شد .

2_0

مومنی زاده در تشریح وظایف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ساخت مسکن محرومین و بازسازی و ایمن سازی ساخت و ساز های روستایی را از شاخص های فعالیت این بنیاد برشمرد و ابراز کرد: در حوزه محرومیت زدایی در روستاهای کشور تحولات بسیار خوبی را شاهد هستیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید :