قاری گیلانی نماینده ایران در مسابقات بین المللی قرآن کویت

سید ابراهیم تبسم چهره، قاری ممتاز گیلانی بعنوان نماینده ایران به مسابقات بین المللی قرآن کویت اعزام شد.

58698

 ابراهیم فلاح تبسم چهره، نماینده ایران در رشته قرائت مسابقات بین‌المللی قرآن کویت که رتبه چهارم رشته حفظ مسابقات سراسری قرآن کشورمان در سال ۹۳ را در کارنامه خود دارد، هم‌اکنون برای شرکت در مسابقات قرآن کویت در این کشور حضور دارد.

سید ابراهیم تبسم چهره، قاری ممتاز گیلانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا از گیلان، اظهار کرد: افتخار این را دارم که بعنوان نماینده ایران در این دوره از مسابقات حضور دارم.

وی با اشاره به دوره آمادگی که اسفندماه سال گذشته از سوی کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن برگزار شد، گفت: در این دوره نمایندگان اعزامی به مسابقات کویت و نمایندگان ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.

قاری گیلانی ادامه داد: به نظرم دوره بسیار خوبی بود و باید از شورای عالی قرآن تشکر کرد که در این مدت خیلی کمک حال ما بود، امیدوارم با کمک قرآن و اهل بیت بتوانیم آبرومندانه از این مسابقات بیرون بیایم.

وی با اشاره به رسالت سنگینی که بر دوش قراء شیعه در این دوره از مسابقات است، افزود: قراء ایرانی علاوه بر ارائه بهترین شکل تلاوت باید با وضعیت سیاسی حاکم بر کشورهای عربی نیز مقابله کنند.

یادآور می شود، ابراهیم تبسم‌چهره از قاریان ممتاز استان گیلان است. وی در دو حضور در مسابقات کشوری قرآن کریم دو بار به فینال رسیده و در سی‌و‌هفتمین دوره این رقابت‌ها مقام چهارم را از آن خود کرد.

هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ،‌ تلاوت و تجوید قرآن جایزه کویت از روز چهارشنبه، ۲۵ فروردین‌ماه آغاز می‌شود و تا اول اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت، نفرات برتر با حضور امیر کویت تجلیل خواهند شد.

محمد محمودی از تبریز و ابراهیم فلاح تبسم‌چهره از گیلان به ترتیب نمایندگان ایران در رشته‌های حفظ کل قرآن و قرائت هفتمین دوره مسابقات قرآن جایزه کویت، امروز، ۲۴ فروردین‌ماه، عازم این کشور می‌شوند.ایسنا

این خبر را به اشتراک بگذارید :