کودکان فومنی، بهترین مادر دنیا را به تصویر کشیدند

به گزارش صبح فومن؛یوسف نیک انجام گفت: بمناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، مسابقه نقاشی تحت عنوان “بهترین مادر دنیا” صبح امروز (شنبه ١٤ فروردین ٩٥) در مجتمع فرهنگی و هنری سیدالشهداء (ع) فومن برگزار شد.

348825_orig

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن تصریح کرد: این مسابقه به منظور تعمیق باورهای دینی واخلاقی در کودکان برگزار شد.

وی، توسعه فرهنگ عفاف و حجاب و شناسایی زیبایی‌های پوشش و سادگی به بانوان را از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه عنوان کرد.

این مسوول خاطرنشان کرد: در این مسابقه بیش از ٥٠ کودک فومنی شرکت کردند که در پایان به ۱۰ نفر برگزیده این مسابقه و ۲۰ نفر از هنرجویان محجبه هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

نیک انجام در ادامه اظهار داشت: همچنین بمناست ایام میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س)، نمایشگاه کتاب، صنایع دستی و پوستر روز سه شنبه دهم فروردین ماه جاری در مجتمع فرهنگی و هنری حضرت سیدالشهداء فومن به همت بانوان فومنی گشایش یافت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن ، با اشاره به اهداف برپایی نمایشگاه صنایع دستی، عنوان کرد: عرضه و فروش صنایع دستی و حمایت از تولیدات بومی و محلی و تامین بخشی از هزینه های خانواده ها توسط بانوان هنرمند از اهداف برپایی نمایشگاه است.

348827_orig

نیک انجام در این خصوص افزود: این نمایشگاه ها از سوی اداره فرهنگ ارشاداسلامی با همکاری بسیج خواهران و شرکت هنری نقش هنر برپا شده که تعداد ٣٠ پوستر طراحی شده با موضوع عفاف و حجاب و صنایع دستی همچون گلیم بافی ، تابلو فرش ،لباسهای محلی ، بافندگی ، حصیر بافی بمدت ٣ روز برای بازدید علاقه مندان در مجتمع فرهنگی و هنری سیدالشهداء دایرشد.

وی تصریح کرد: در نمایشگاه کتاب ١٠٠ عنوان کتاب بالغ بر ٥٠٠ جلد کتاب با موضوعات مختلف ازجمله فرهنگی ، دینی ، علمی و روان شناسی با تخفیف ٢٠ درصد عرضه شد.روابط عمومی ارشاد فومن

این خبر را به اشتراک بگذارید :