مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن: در ایام نوروز بمنظور حفظ سلامت مصرف کنندگان بازرسی و نظارت بهداشتی شدت می یابد

به گزارش صبح فومن،مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن در گفتگو ما افزود: این شبکه در ایام نوروزبا تمام اکیپ خود آماده خدمات رسانی به شهروندان و مسافران عزیزی که قصد سفر به شهرستان فومن را دارند می باشد .

کوهستانی

دکتر کوهستانی افزود: با برنامه ریزی هایی که با ستاد تسهیلات نوروزی انجام گرفته است در ایام تعطیلات نوروزی کشیک بیمارستان که شامل پزشکان متخصص و عمومی پرستاران بصورت آمادهi باش كامل براي خدمات رسانی به همشهریان عزیزمان می باشند که علاوه بربیمارستان امام حسن مجتبی (ع)و مراکز بهداشتی درمان ماکلوان ،ماسوله ،گوراب پس در تمام ایام نوروز با پزشک و بهیار و دارویی به صورت شبانه روزي آماده ارائه خدمت می باشد .

وي درخصوص امداد جاده ای اورژانس ۱۱۵ شهرستان خاطر نشان کرد : در ایام نوروز با چهار آمبولانس با کشیک ۲۴ و اورژانس ۱۱۵ شهر ماکلوان از ساعت ۸ تا ۲۰ در مسیر های توریستی شهرستان برای شهروندان و مسافران خدمات رسانی خواهد شد .

وی ادامه داد: اورژانس ۱۱۵ شهرستان فومن در زمان حادثه در داخل شهر کمتر از ۵ دقیقه و خارج از شهر کمتر از ۱۰ ذقیقه با امکانات مجهز پزشکی در محل حادثه حضور فعال خواهد یافت .

دکتر کوهستانی در خصوص درمانگاه شهرک تاریخی ماسوله ، ماکلوان و گوراب پس نیز گفت : به دلیل توریستی بودن شهرک تاريخي ماسوله سعی کردیم امکانات بهداشتی درمانی موجود را در داخل درمانگاه برای مسافران که قصد دیدن به شهرک تارخی ماسوله و قلعه رودخان رادارند فراهم نمائیم .

مدیر شبکه بهداشت و درمان فومن در زمینه کنترل و نظارت بهداشتی در ایام نوروز گفت : در جلسه ای که در هفته گذشته با ستاد تسهیلات نوروزی برگزار شد مقرر گردید شبکه بهداشت ،نظارت بهداشتی خود را در این ایام چند برابر نماید که این شبکه در زمینه نظارت بر داروخانه ها ، رستورانها ، درمانگاهها ، مسافر خانه ها ی بین راهی و مراکز عرضه پروتئینی ، اصناف نظارت مستقیم توسط کارشناسان شبکه در این ایام انجام خواهد گرفت .

دكتر كوهستاني اضافه كرد : برای رفاء حال همشهریان و مسافران عزیز در شهر فومن غير از داروخانه و شبانه روزی هر روز يكي از داروخانه هاي شهر به صورت كشيك از ساعت (۹صبح تا ۲۱ شب ) باز گشاهي نمايند ، و در شهر ماکلوان هم داروخانه دکتر هنرمند و شهرک تاریخی ماسوله داروخانه درمانگاه و در روستایی گشت هماهنگی کردیم که در ایام نوروز باز و خدماتدهی نماید .

وی تشریح کرد : مدیریت شبکه نیز در ایام نوروز با سرکشی به بیمارستان ،مراکز بهداشتی ،درمانگاهها و اورژانس با پرسنل همراه خواهد بود .

وی در خاتمه خاطر نشان كرد: سال که گذشت شاهد توفیقات بسیار در حوزه بهداشت و سلامت شهرستان داشتیم در سال جدیدی که در پیش رو داریم از خداوند منان خواستاریم سال شادمانی ،کامیابی وبهروزی توهم با سلامتی و خیر برکت برای همه مردم عزيز آروزو مندم/مهدي عباسپور

این خبر را به اشتراک بگذارید :