مهندس صادقی شهردار ماکلوان:شهر ماکلوان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی می باشد/مسافران در حفظ و نگهداری محیط زیست و طبیعت کوشاباشند


به گزارش صبح فومن؛شهردار ماکلوان در گفتگو با ما گفت:شهر ماکلوان با طبیعت سر سبز و همواره گلها و گیاهان رنگارنگ با چشم انداز های دیدنی از جلوه های طبیعت خدادادی با مردمان خونگرم و با جاذبه های توریستی و سیاحتی ارزنده ای به خود جا داده است که هر ساله هزاران گردشگر و مسافر از این شهر زیبا دیدن می نمایند.

شهردارماکلوان
مهندس صادقی افزود : با نزدیک شدن بهار طبیعت و جاذبه های دیدنی اين منطقه و با برنامه ریزی مسئولین شهرستان برای جذب مسافران و رفاء حال آنها یکی از مسائل مهمی می باشد که هر ساله از طريق ستاد تسهيلات نوروزي صورت می گیرد.

وي تشريح كرد : در این خصوص جلسه ای که در تسهیلات ستاد نوروزی داشتیم، شهرداری ماکلوان طبق وظایف که بر عهده دارد برای آماده سازی شهر و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مهمانان نوروزی در ایام نوروز، ضمن فعال سازی و هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی وهمكاري با دستگاهای اجرایی، ایجاد ایستگاه گردشگری و پایگاه اطلاع رسانی ،دایر کردن نمایشگاه محصولات صنایع دستی و محصولات و تولیدات بومی و محلی در شهر ماکلوان و برپایي چادر برای نیروی انتظامی و پلیس راهور و هلال احمر ، برای راهنمایی مسافران نوروزی ،پاکسازی اماکن عمومی برای مسافران گردشگران به مناسبت فرا رسیدن سال جدید اجرا نمودیم .

وي با بيان اينكه ماکلوان در مسیر اصلی فومن و ماسوله قرار گرفته است و دارای جاذبه‌های گردشگری طبیعی زیبای دارد افزود : بام سبز شهر ماكلوان را يكي از جاذبه‌های ديدني و بكراين شهر دانست و خاطر نشان كرد : به دلیل جاذبه‌های گردشگری ماکلوان در ایام نوروز شاهد افزایش حضور مسافران و گردشگران مي باشيم .
وی عبور رودخانه ماسوله‌رودخان از داخل ماکلوان را از دیگر ویژگی‌های این شهر برشمرد.

شهردار ماکلوان از مسافران و گردشگران خواست: در حفظ و نگهداری محیط زیست و طبیعت ماکلوان بيشتر بکوشند .

وی طبیعت ماکلوان را بکر خواند و یادآور شد: مسافران و گردشگران نوروزی می‌توانند بدون اینکه صدمه‌ای به این طبیعت وارد کنند از زیبایی‌های آن لذت ببرند.
وی با اشاره به اینکه آینده خوبی برای ماکلوان وجود دارد، تصریح کرد: باید از ابتدای تأسیس این شهر زیرساخت‌ها با استانداردهای مهندسی و شهرسازی ساخته شود.

ماکلوان
مهندس صادقي مهمترین عملکرد شهرداری در سالجاری را تحریض خیابان در مسیر اصلی شهر ، احداث پارک سردارجنگل برای رفاء حال شهروندان ، احداث بوستان ،دیوار گذاری داخل بافت شهر ،زیرسازی جادههای اصلی و فرعی ، ایجاد فضای سبز و توسعه فضایی فرهنگی و ورزشی برای شهر و غير … دانست .

شهردار ماكلوان ضمن تشكر از همه مسئولين محترم شهرستان ، اعضاي محترم شوراي شهر و اهالي خونگرم شهر ماكلوان افزود : سالي که گذشت با فرازو نشیب های فراوانی به همراه بود در سال جدیدی که در پیش رو داریم از خداوند منان خواستاریم سال خوب و سر شار از برکت و سلامتی برای همه مردم عزیز ما به همراه داشته باشد، و در آخر اینکه ما خود را مسئول می دانیم نه از لحاظ رتبه بلکه خدمت گزار و خادم مردم که چون می دانیم رضایت مردم همان رضایت خداست/مهدي عباسپور

این خبر را به اشتراک بگذارید :