اقدام جالب رییس شبکه بهداشت ودرمان فومن

IMG_7037

صبح فومن؛ هشت سال دفاع مقدس برههای مهم در تاریخ ایران و جهان است و انسانهایی که در این هشت سال با همه باور و اعتقادشان دفاع کردند، شهید و جانباز شدند، الگویی برای همه نسلها در تمام طول تاریخ هستند.

یاد شهدا و ایثارگران به مردم امید و به مسئولان، روحیه مضاعف و قوت قلب در راه خدمت‌رسانی بیشتر می‌بخشد،خدمتی که شهدا و جانبازان و ایثارگران و رزمندگان به میهن اسلامی کردند با هیچ کار دیگر قابل مقایسه نیست، و ایثارگری و جانفشانی شهدا و جانبازان را تنها پاداش خداوند متعال پاسخگو خواهد بود. در این دنیا هیچ چیز نمیتواند جانفشانی شهدا را جبران کند زیرا آنها با خدا معامله کرده‌اند.

طبق فرموده امام خمینی(ره) که شهدا و خانوادههای آنها را چشم و چراغ ملت میدانستند، مسئولین نیز وظیفه دارند که خدمتگزاران ملت و جانبازان و خانوادههای شهدا باشند.

صبری که خانوادههای شهدا و ایثارگران و جانبازان داشته و دارند؛ به خصوص صبر مادران بزرگوار شهدا، بار مسئولیت ما و همه مسئولین را برای خدمت بیشتر دو چندان میکند.

ان شاا… با خدمت به مردم و خانوادههای معظم شهدا و جانبازان ضمن ادامه دادن مسیر و راه روشن و درخشان شهدای سرافراز ایران اسلامی به ویژه شهدای شهرستان فومن و با بهرهگیری از منویات مقام معظم رهبری و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا و جانبازان به سمت شکوفایی و توسعه روزافزون حرکت کنیم.

در این راستا رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن و تیم همراهشان به دیدار ۴ تن از خانواده های شهدای شهرستان رفته و  تیم پزشکی به مشکلات درمانی و ویزیت این خانواده ها پرداخت.

لازم به ذکر است که از دیگر مسئولین شهرستانی انتظار می رود در دیدار با خانواده های معظم شاهد شهرستان پیش قدم بوده و یاد و خاطره همه شهدا را گرامی داشته و از پدران و مادران شهدا قدردانی نمایند.

 IMG_7040

IMG_7031

IMG_7032

IMG_7033

IMG_7039

IMG_7034

IMG_7035

IMG_7036

IMG_7037

IMG_7038

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :