ميرشمس

زليخاصفري/به گزارش صبح فومن میر شمس مومنی‌زاده در جمع مدیران دستگاه‌های دولتی این شهرستان، با اشاره به اینکه مراسم ارتحال امام خمینی(ره) باید با حضور میلیونی مردم همراه شود، اظهار داشت: امام خمینی(ره) با سختی و مبارزات طاقت فرسا آسمان سیاه استبداد را شکافت و راه را گشود تا انقلاب اسلامی بر ملت ایران حاکم باشد.

وی ملت ایران را میراث‌داران  نظام اسلامی و دین دانست که امام(ره) به آنها سپرد و افزود: به همین دلیل  حفاظت از نظام باید به شایستگی انجام شود.

فرماندار فومن از همه  نهاده‌ها و دستگاه‌ها خواست در سالگرد امام راحل و آزادسازی خرمشهر مشارکت و همکاری کنند و گفت: نام امام راحل باید برای همیشه زنده بماند تا مردم و نظام و تاریخ از این برکات بهره ببرند.

مومن‌زاده  با اشاره به اینکه تاریخ کشور توسط امام خمینی(ره) خلق شد، تصریح کرد: مشارکت مردمی در این مراسم‌ها باید بیش از گذشته پررنگ شود زیرا امام(ره) متعلق به همه است.

وی برنامه محوری این مراسم را اعزام کاروان پیاده و سواره به مرقد امام نام برد و گفت: این برنامه محور به شایستگی انجام می‌شود، مراکز آموزشی نیز باید در تبیین اندیشه‌های امام راحل بکوشند.

در ادامه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فومن و شفت با اشاره به اینکه نام امام خمینی(ره) باید زنده نگهداشته شود، اظهار داشت: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بدون نام امام(ره) جایگاهی ندارد.

ابراهيم زاده

حجت الاسلام محمدرضا ابراهیم‌زاده با بیان اینکه همه نهادها و ارگان‌ها برای اعزام کاروان پیاده و سواره به مرقد امام راحل باید در مقدمات سفر همراهی و همکاری کنند، افزود: برنامه‌های فرهنگی  و مشارکت در آن نیاز کار اقتصادی و اجتماعی است.

وی با تاکید بر انجام تبلیغات میدانی و محیطی در سالگرد امام(ره)، گفت: با تبلیغات خوب و عوض کردن فضای شهر حال و هوای شهر برای سالگرد امام خمینی(ره) آماده می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فومن و شفت از راه‌اندازی شش کمیته برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان فومن خبر داد و تصریح کرد: دهیاران و بخشداران در روستاها مراسم‌های مختلفی را با حضور مردم برگزار کنند.

ابراهیم‌زاده از راه‌اندازی هیئت‌های عزاداری و ایستگاه‌های صلواتی خبر داد و  خاطرنشان کرد: نقش آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها بیشتر حائز اهمیت است.

وی، عزم ملی و همدلی و هم زبانی را مهمترین رکن برگزاری این مراسم‌ها دانست و گفت: برنامه‌های سپاه با تعامل همه نهادها و ارگان‌ها برگزار شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید :