پیام تبریک باشگاه فرهنگی ورزشی ملی پوشان مهردادزهری فومنات به باشگاههای سپیدرود رشت ورهپویان رضوانشهر

باشگاه فرهنگی و ورزشی ملی پوشان مهردادزهری فومنات با صدور پیام هایی جداگانه راهیابی تیم های سپیدرود رشت و رهپویان رضوانشهر به مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دو را تبریک گفت .

فوتبال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی باشگاه ملی پوشان مهردادزهری فومنات ، در پی صعود تیم های سپیدرود رشت و رهپویان رضوانشهر به مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دو کشور باشگاه ملی پوشان مهردادزهری فومنات با صدور پیام هایی جداگانه این موفقیت را به این دو باشگاه گیلانی تبریک گفت .

متن پیام باشگاه فرهنگی و ورزشی ملی پوشان مهردادزهری فومنات به شرح ذیل است :

« در شرایطی که فوتبال گیلان در ماه های اخیر سیری نزولی را در پیش داشته و باشگاه های بزرگ استان با مشکلات مختلف دست به گریبان هستند ، خبر صعود همزمان دو باشگاه پرطرفدار سپیدرود رشت و رهپویان رضوانشهر به مرحله نهایی لیگ دسته دو ایران شاید آغاز فصلی جدید در روزهای نچندان خوش فوتبال گیلان باشد .
باشگاه فرهنگی ورزشی ملی پوشان مهردادزهری فومنات این موفقیت را به کادر مدیریتی ، کادرفنی ،کادر سرپرستی و بازیکنان و بخصوص هواداران پر شور دو باشگاه مردمی تبریک عرض نموده و آرزومند است در مرحله دوم و نهایی مسابقات نیز شاهد صعود هر دو نماینده گیلان به لیگ یک باشگاه های کشور باشیم . »
من الله توفیق

این خبر را به اشتراک بگذارید :