امام جمعه فومن؛شایسته است که در هفتم اسفند با شکوه هر چه بیشتر در انتخابات شرکت کنیم.

به گزارش صبح فومن؛حجت‌الاسلام سیدمحمد حسن صفوی، امام جمعه فومن بیان داشت؛ حکومت مردم سالاری دینی عاملترین نوع حوکمت در نظام‌های حاکم بشری است.

صفوی

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی برخواسته از متن دین، اسلام، قرآن و کلمات معصومین است و حکومت را به دست مردم داد، افزود: نقش آفرینان جمهوری اسلامی ایران هدفشان براندازی حکومت ۲۵۰۰ساله شاهنشاهی و اجرای حاکمیت مردمی بود.

امام جمعه فومن با بیان اینکه یکسال اول پیروزی انقلاب اسلامی چندین انتخابات در کشور برگزار شد، گفت: زمینه حضور مردم در انتخابات مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی و شهر و روستا فراهم شده است.

حجت‌الاسلام صفوی با بیان اینکه از برکات نظام مقدس جمهوی اسلامی در دست داشتن حاکمیت توسط مردم است، تصریح کرد: مردم می‌توانند با انتخاب بهترین گزینه، کشورشان را بچرخانند.

وی با بیان اینکه نصرت خدا در این است که در انتخابات شرکت کنیم، خاطرنشان کرد: دشمنان خارجی تعقیب می‌کنند تا بدانند اندازه حضور مردم در صحنه انتخابات به چه میزان است.

امام جمعه فومن اظهار کرد: انتخابات همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن از اهمیت زیادی برخوردار است به گونه‌ای که اگر جمعیت زیاد باشد دشمنان سکوت اختیار می‌کنند و اگر جمعیت کم باشد آنها شروع به فرافکنی و توطئه می‌کنند.

حجت‌الاسلام صفوی افزود: ما که حافظان این اندیشه هستیم و سرنوشت خود را خودمان باید به دست بگیریم شایسته است که در هفتم اسفند با شکوه هر چه بیشتر در انتخابات شرکت کنیم.

وی با بیان اینکه اگر ما در انتخابات حضور نداشته باشیم قطعا نمی‌توانیم صاحب فکر سلیم باشیم، گفت: بسیاری از کشورها از ایران الگوپذیری می‌کنند و باید در همین راستا در انتخابات شرکت کنیم.

امام جمعه فومن تصریح کرد: حضور حداکثری خواست مقام معظم رهبری و مسئولان نظام است که این حضور خود خنثی کننده دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان است.

حجت‌الاسلام صفوی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات تقویت نظام اسلامی را در پی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری تاکید کردند نباید بهانه به دست دشمن داد و مردم باید بدون در نظرگرفتن مسائل قومی، طایفه‌ای و مذهبی به فرد اصلح رای دهند.شبستان

این خبر را به اشتراک بگذارید :