فرمانده دوران دفاع مقدس: باید به تعبیر امام و رهبری نگذاریم که نا اهلان وارد عرصه های تصمیم گیری شوند

سردار بهروز جلایی از یادگاران دوران دفاع مقدس شب گذشته پس از اقامه نماز مغرب و عشاء به ایراد سخنرانی پرداخت و موضع رسمی مسجد ولیعصر بالامحله را در این دور از انتخابات اعلام کرد.

جلایی

حزب الله فومن که پایگاهش در مسجد بالامحله بوده همواره در طول سالیان راه را در کنار انقلاب پیموده است و حزب الله فومن زنده است چون انقلاب اسلامی زنده است.

منطقه فومنات در طول این سالیان برای انقلاب کم نگذاشته است و ما هرچه داریم از سر سفره شهدایی است که خون خود را فدای این راه کرده‌اند.

علیرغم تنوع سلایقی که در محیط مسجد وجود دارد اما به رقم تمام این مسائل بدلیل جو خوب معنوی همواره جایگاه مومنان در این مسجد بوده است.

اگر راه برای رضای خدا باشد مطمئناً به وعده حق و صادق خواهیم رسید زیرا این وعده خداست و فرموده اند که نمیگذاریم که در بزنگاه ها اشتباه مرتکب شوید.

یک نمونه بارز این اتفاق فتنه سال ۸۸ بود که نسل جدید و قدیم در کنار هم آن راه تجربه کردند و دیدید که حماسه انتخابات دوره نهم ریاست جمهوری با دخالت و خباثت دشمنان داخلی کشور را به لبه پرتگاه برد.

در همان سالها برخی ساکتین و برخی به شکلی محرکین آن جریان بودند که امروزه برخی در جایگاه های خاص مسئولیت دارند.

نجابت ملت ایران و برخورد پدرگونه رهبرانقلاب بود که آن فتنه را جمع کرد وگرنه حال و روز ما مانند سوریه و عراق بود.

انقلاب و نهضت اسلامی که با این بهای سنگین بدست امده است فقط وظیفه مراقبت به معنای اینکه ظاهر و شکلش حفظ شود نیست ، باید به تعبیر امام و رهبری نگذاریم که نا اهلان وارد عرصه های تصمیم گیری شوند تا باعث تهی شدن از داخل انقلاب اسلامی شود.

تا چندوقت قبل در عرصه انتخابات از خارج راه تحریم انتخابات را در پیش گرفته بودند اما به واقع از نیمه های دهه هفتاد و از انتخابات سال ۷۶ به بعد عرصه انتخابات ایران برای دشمنان انقلاب اسلامی به جای تحریم سعی در اعمال نفوذ کردند و سعی کردند تا انتخابات ایران را به یک تهدید به جای فرصت تبدیل کردند.

برای اهل بصیرت تعجب اور نیست که بی بی سی هم حتی لیستی پشت همین افراد موصع آشکار گرفته است و در جهت تخریب یک لیست دیگر ورود کرده است و دیدید که رهبری هم در خصوص این شیطنت رسانه‌ای بی بی سی موضع گیری کردند و ایشان از طمع دشمنان گله کردند که چرا برخی پناه این افراد شده‌اند.

هنوز صدای امام در گوش حزب اللهی های نسل اول طنین انداز است که فرمودند بترسید رادیو های بیگانه از شما تعریف و تمجید کند.

افراد منتسب یا غیر منتسب که در جریان ها و روزهای انتخاباتی فعالیت میکنند بدانند که مردم و جریان حزب الله این افراد را نظاره میکنند.

جریان های اصیل و ارزشی هیچگاه خود را از غیر مردم نمی دیدند و برای همین هیچگاه در مقابل مردم نبوده اند و همواره همراه مردم بوده اند

از بنده در خصوص افراد کاندیدا سوال میشود و برخی رجوع میکنند و پاسخ بنده این است که همه شاخص ها در تراز انقلاب و نظام توسط رهبری بیان شده است و باید به سخنان رهبری رجوع کنیم.

هرکس به زعم خود مارا به افرادی منتصب میکند اما الحمدلله کسی مارا از جریان اصلی حزب الله جدا نمیکند و هرکس که نظری میدهد همواره مارا وابسته و وصل به این جبهه معرفی میکند.

اگر در کل این شهرستان بگردیم بی طرف تر از حزب الله در رابطه با نتیجه انتخابات پیدا نخواهید کرد.

حرکت آقای خوشکار در خصوص کناره گیری جزوی از همین ماجرا است و وی این حرکت انقلابی را بدرستی انجام داد و بنده بر خودم فرص میدانم که از ایشان تشکر کنم.

نمیشود که در صحنه انتخابات اعلام کرد که نسبت به حرکات و شعارها و اعمال نامزدها بی تفاوت و بی طرفیم.

انهایی که بدنبال آراء قاطبه مردم هستند و خودشان را پیش آهنگ و پیش گام میدانند باید در تراز فرمایشات مقام معظم رهبری ملاک قرار دهند.

در هیچ یک از جملاتی که عرض کردم تحت هیچ فشار و تردیدی نبوده‌ام و فی المجلس حرف های درونی ام را گفته ام پس اگر در جایی خارج از این فضا قصد دارید صحبت های بنده را اعلام کنید به طور کامل انتقال دهید و بریده بریده و تکه تکه جملات را انتقال ندهید.

از طرف من اعلام کنید که مسجد ولیعصر بالامحله که برآیندی از نیروهای ارزشی سطح منطقه است قطعا با رویکرد ولایی و حزب اللهی و ارزشی و پایبند به اصول و مبانی حرکت خواهد کرد و هرگز برای اینکه نتیجه اراء چه خواهد شد غصه دار نخواهد بود و علت ان است که حقی که قانون و مردم به ان رای داده اند مورد تایید هستند.

برخی از اینکه مسجد بالامحله و نیروهای این جریان در یک خط حرکت میکند و راهبردهایی که رهبری برایمان تعیین کرده است را ملاک قرار داده اند ناراحتند و انتظار تشکیک دارند که اینگونه نخواهد بود و نیروهای مومن بدنبال اصل انقلاب هستند/بهجت نیوز

این خبر را به اشتراک بگذارید :