کامران تقوی داطلب نمایندگی مجلس رشت:نادیده گرفتن نیروهای تخصصی از مشکلات گیلان است

photo_2016-02-24_16-23-15

سمیه جوان/به گزارش صبح فومن ، کامران تقوی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات اظهار کرد: مردم باید برای حفظ آینده سیاسی کشور خود پای صندوق‌های رأی بروند.

وی با بیان اینکه مردم افراد اصلح را برای نمایندگی مجلس انتخاب کنند، تصریح کرد: مردم نماینده‌ای را انتخاب کنند که قدرت مطالبه‌گری حقوق مردم، صنعتگران و کشاورزان را از دولت داشته باشد.

داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت حضور حداکثری مردم در انتخابات را ضرورت دانست و تصریح کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری حتی کسانی که به نظام اعتقادی ندارند نیز باید پای صندوق‌های رأی بروند.

وی به برخی تخلفات تبلیغاتی کاندیداها اشاره کرد و گفت: برخی‌ها در نصب پوستر استاندارد لازم را رعایت نکرده‌اند و بهتر است در این ایام فاطمیه حرمت نگه دارند.

تقوی کمک به برطرف شدن مشکلات شهری را وظیفه یک نماینده دانست و تصریح کرد: تأمین آب آشامیدنی سالم برای شهروندان و برطرف شدن زباله سراوان رشت از معضلات شهروندان است.

مشاور طرح‌های آبرسانی به روستاهای محروم کشور، ۷۰درصد زباله شهری را دارای اجزای فساد‌پذیر خواند و گفت: این امر موجب سرازیر شدن شیرابه زباله‌ها به رودخانه و تالاب و سفره‌های آب زیرزمینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بازیافت زباله بخشی از مشکلات اقتصادی رشت را برطرف می‌کند، خاطرنشان کرد: افزایش احداث کارخانه‌های بازیافت و کمپوست در رشت علاوه بر برطرف شدن معضل بیکاری در بهبود وضعیت بهداشتی شهر نیز تاثیرگذار است.

تقوی آب آشامیدنی گیلان به ویژه در فصل کشاورزی را دارای حدود ۲۰ نوع سم واقعی عنوان کرد و یادآور شد: این امر منجر به بروز بسیاری از بیماری‌های ناشناخته و انواع سرطان‌ها در افراد می‌شود.

مجری طرح‌های تحقیقاتی آب و فاضلاب در کشور، تصریح کرد: سم‌های آب آشامیدنی گیلان با هیچ‌گونه سیستمی حذف نمی‌شود.

وی وجود سه پارک بزرگ برای رشت را کافی ندانست و افزود: توسعه فضای سبز در رشت توسعه صنعت گردشگری را به همراه دارد و زیباسازی شهر باید در اولویت بعدی قرار گیرد.

تقوی بیکاری را از مشکلات اساسی جامعه خواند و گفت: امروزه بیکاری به‌ویژه در قشر تحصیلکرده جامعه بسیار مشاهده می‌شود و در هر خانواده‌ای حداقل یک یا چند نفر بیکار است.

وی اشتیاق جوانان برای جذب در بدنه دولت را بسیار زیاد دانست و یادآور شد: جوانان با شناخت استعدادهای خود در راستای کار‌آفرینی و اشتغالزایی برای خود و دیگران گام بردارند.

داوطلب نمایندگی مجلس از حوزه انتخابیه رشت مهم‌ترین مشکل گیلان را سو‌ء‌مدیریت دانست و خاطرنشان کرد: گیلان از نادیده گرفتن نیروهای متخصص رنج می‌برد.

و

این خبر را به اشتراک بگذارید :